Gå til innhold

Evo`s i Norge


Mrleone

Anbefalte innlegg

  • Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Svenna

Hehe, har ikke fått sjekket video-opptakene enda for å kontrollere tidene mine, men skal prøve å få sjekket i kveld.

 

Syns Reffer mente at han var raskere enn deg jeg, stemmer dette???

 

Han sa så..

Jeg kan ærlig talt ikke huske at han lå bak meg jeg. Men jeg ser mer forover enn bakover for å si det slik.

 

Kan godt hende, bilen hans er blitt skikkelig kjapp den nå, og han har også Whiteline handling kit. :mad:

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og til sist: Jepp, flere Evoer på banetreff! Ufattelig feite biler.

 

 

Se og få solgt vogna di, så kan du overta bilen med stro B :D

 

MrLeone

http://www.jdmgarage.no "Norges største leverandør av banebiler"

http://www.driftmonkey.no "Fashion For Drifters"

http://www.timeattack.no "Norges raskeste serie"

http://www.d1gp.no "D1 Grand Prix"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk jeg sjekket rundetidene mine i går og den beste var på 1.11,6 og det var vel det samme som deg, det skal sies at da lå jeg bak den svarte evo´n og kunne kanskje kjørt litt raskere:D

 

Den beste runden min var nok muligens en annen, men da ble jeg hindra av en impreza og denne runde ble klokka til 1.12,0 og da hindra den meg i to svinger, men det er i hvertfall veldig likt.

 

Det skal bli spennede på neste treff å se om det går noe fortere med meg når jeg har fått litt mer power, da må du sitte på en tur og gi meg noen gode råd så jeg kan få ned tidene mer, tror nok erfaringen du har bak rattet og spesielt på bane kan være litt til hjelp for meg:)

01`Porsche 911 Turbo

04`BMW 530 DAT, konebilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Svenna

Det skal bli spennede på neste treff å se om det går noe fortere med meg når jeg har fått litt mer power, da må du sitte på en tur og gi meg noen gode råd så jeg kan få ned tidene mer, tror nok erfaringen du har bak rattet og spesielt på bane kan være litt til hjelp for meg:)

 

Hmm, skal nok gi deg dårlige råd tenker jeg. ;)

Nei, det bør vel ordne seg det.

Bra kjørt det Svenna, jeg hadde ikke klart de tidene uten RE540 dekka tror jeg. DA må jeg hvertfall sjerpe meg veldig.

 

PS: Noen som vil sponse meg med dekk? ;)

Eller kjøpe bilen min så jeg får meg en Evo?

:)

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg vurderer sterkt en evo 6 tme.Har sendt forespørsel til flere firmaer men ennå ikke fått svar.Blir nok til at jeg henter en selv i Tyskland og kjører den til Tromsø i ferien.Skulle vel gå fint med tollskilter og kjøre gjennom Norge i samband med ferie!

Prisen opp hit blir ikke så avskrekkende heller da avgifter og moms blir unnlatt.

 

 

Hvordan er disse bilene å jobbe med mht trimming, deler, felger etc?

Bilforumet.no
Super Moderator

 

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp deg en bil, det er ikke noe å lure på når du slipper å betale avgifter....

 

Bilen er helt topp, både å trimme og med tanke på deler. Man kan ta ut 350 - 380 hk uten å måtte bytte alt for mye, turbo og innmat tåler dette. Jeg skal gi en tilbakemelding når jeg får tilbake min bil, har montert autronic og håper på ca. 360 hk og 450 nm. Trykket havner på ca. 1,5 bar.

 

Skal du ha deg en virkelig hardcore racer må du kjøpe deg en RS og ikke en TME. 100 kg lettere uten alt dill og dall:op

01`Porsche 911 Turbo

04`BMW 530 DAT, konebilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er visst den lokale svarte værsting EVO6'n tilbake her.

Den hadde blitt testet av Petter Solberg himself, og han hadde bare sagt noe sånn som "Skulle ønske bilen min gikk så jæveligt" eller noe i den duren. :)

Denne bilen er da altså til salgs igjen hvis noen skal ha værsting bil. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår