Gå til innhold

Felger til 95 mod. 106

Ranger emnet

HOFSOE

Anbefalte innlegg

Jeg håper på jeg til våren/sommeren får kjøpt meg felger til min Peugeot 106.

Det som er på denne bilen er at hjulene sitter fast med bare 3 bolter. Jeg har aldri sett andre felger med 3 bolter. Noen som vet hvor jeg kan få tak i felger som passer til denne bilen. Skal ikke ha noe dyrt noe, vil bare ha slik at bilen blir finere.

Bilder og nettsider hadde vært fint dere kom med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by HOFSOE

Jeg håper på jeg til våren/sommeren får kjøpt meg felger til min Peugeot 106.

Det som er på denne bilen er at hjulene sitter fast med bare 3 bolter. Jeg har aldri sett andre felger med 3 bolter. Noen som vet hvor jeg kan få tak i felger som passer til denne bilen. Skal ikke ha noe dyrt noe, vil bare ha slik at bilen blir finere.

Bilder og nettsider hadde vært fint dere kom med.

3 bolter??? sikker på at du ikke har mista en bolt på alle hjula? 3 bolter hørtes skummelt ut..

Om det er 3 eller 4 bolter så må du bare spørre felgshapper rundt om.. du har jo Sharif på skedsmokorset som er billig da..

Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Sendte mail til Peugeot her om dagen og fikk igjen svar at de ikke solgte felger til denne typen bil mer. Men de ba meg sjekke hos http://www.martins.no

Jeg tror jeg har funnet noen der. Men er jævli usikker. Skal ta å prate med Peugeot forhandleren jeg kjøpte bilen hos, om de kan greie å skaffe meg noen felger.

Time will show!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Fra: S.L s.weber@c2i.net

Telefon 90739220

Bosted (for evt. henting): gjøvik

Sendt: 10.43 - 6/3

4 stk 5.5#13 OZ til 3boltet renault,talbot og fiat kr400,-

kan jo prøve han her?

sikkert samme boltsirkel på 3-hull renault og peugeot.

ikke de feteste felgene kanskje,

men til den prisen er de jo nesten like billige som kapsler.

'01 Alfa 147 2.0TS SS

'76 Ascona 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider