pIMp Skrevet Januar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2005 Skulle ha mappa bilen min. TS motorteknik har ikke tid. Autoconsult har jeg hørt flere negative ting om. Hvilke andre muligheter har jeg? Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Januar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2005 Øyvind Hansen på Botne Bil i Holmestrand har jeg hørt mye bra om, både ham og utrstyret faktisk. Hvordan han er på dataprut vet jeg ikke men. VS Motor er jo også en mulighet. Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Januar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2005 Hvilket sprut har du? De fleste mappere har enkelte merker de har mer erfaring på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet Januar 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2005 Autronic sm2 Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildh Skrevet Januar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2005 Hva med å mappe selv ? SM2 har vel autotune med bredbåndslambda ? Man kommer langt på vei ved å mappe selv på gata med wbo2, bankesensor og eksostemp. En basemap har du vel. Jeg brukte dagen i dag på å mappe Link ECU'n opp og ned Rælingstunnellen. Gøy var det også :D Klart, hvis man skal presse ut de 10 siste % må man vel alltids på rulla. Siter 2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet Januar 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2005 Problemet er å få en skikkelig tenningskurve. Jeg bruker autotune funksjonen og den fungerer veldig bra, men problemet er å få en konstant belastning på høyere turtall. Autronic sier selv at bilen må på rulle for at det skal bli bra, selv med autotune. Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildh Skrevet Januar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2005 Tja, det kan vel være litt vanskelig å kunne holde seg innenfor en sone med riktig turtall og trykk lenge nok til at den tuner riktig. Man blir jo tvunget til å velge så høyt gir som mulig, for å holde seg lengst mulig i sonen man skal tune. Ikke lett å gjøre det ved 8000rpm i 5. giret... Kanskje løsninger er å henge på en campingvogn :) Siter 2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg