Gå til innhold

Dekaler/Logo???

Ranger emnet

AJ82

Anbefalte innlegg

Originally posted by Kebab gud

beklagere hvis jeg er plagsom ... men har du deler fra de firmane eller ?

Hehe...la nå gutten dekal trimme bilen sin i fred da...er noen som har moro av det og vettu...haha:D

`09 Ford Mondeo Titanium S (venter utålmodig på den nye bilen :)

`91 BMW 318 (midlertidig bil, restaureres)

`08 Ford Kuga 4x4 (solgt)

`07 Ford Mondeo 5-dørs (James Bond, solgt)

`91 Volvo 240 stv (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha... Ja, jeg bare setter på masse merker for moro skyld. Selvfølgelig har jeg disse delene, er ikke helt idiot heldigvis.

Takker for logoene forresten, letet litt etter disse :-)

Er nok Zeel jegt leter etter, er justerbart understell...

Andre

- 1973 Porsche 911 RSR

- 1990 Mazda 626 GLX Plus

- 1985 VW Polo Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kebab gud

beklagere hvis jeg er plagsom ... men har du deler fra de firmane eller ?

Skjønner at du spør..

Jepp har disse merkene, ellers hadde det vel blitt litt dumt føler jeg ;) Vet enda ikke om jeg skal bruke alle, men får se hvordan det blir...

- 1973 Porsche 911 RSR

- 1990 Mazda 626 GLX Plus

- 1985 VW Polo Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by dbpeter

Eps format är det bästa att ha dom i!Det är det enklaste när man ska skjæra det!Och så blir det bäst resultat!

Send PM om du vill ha det fiksat

hehe... du kan ikke folieskjære en Jpeg fil... :rolleyes:

Filene MÅ være i EPS/AI/CDR format som er de mest kjente formatene for Vektoriserte filer! ellers lager du mye jobb for mannen som skal produsere disse, er mye jobb og konvertere disse til det formatet som må brukes..

ellers kan du sjekke: http://www.brandsoftheworld.com for filer i rett format, kanskje firmaet ligger der.

VW Volf Mk3

OEM+ <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vet jag gott att man inte kan!!Men det går att konvertera jpg filer till eps feks om kunden inte har filen i något annat format!!Men det går att printe och skjæra jpg men det är mycket jobb då man måste lägga skjær linjerna själv!!!

Ta kontakt så ska jag førklara hur man gjør ;) ;) ;)

!!!The official pimp of dbdragracing!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by dbpeter

Det vet jag gott att man inte kan!!Men det går att konvertera jpg filer till eps feks om kunden inte har filen i något annat format!!Men det går att printe och skjæra jpg men det är mycket jobb då man måste lägga skjær linjerna själv!!!

Ta kontakt så ska jag førklara hur man gjør ;) ;) ;)

Jeg vil trygt anbefale å la dbpeter fikse dekaler/merker til deg/dere. Han fikset til meg, med godt resultat, og en fin pris. ;)

Merker i eps-format finnes på www.brandsoftheworld.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider