Gjest kaz Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Ah, glemte av det ene speilet! :eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-J Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 carbonet ser ikke ekte ut heller... Siter 12 år :) Broren til ibanez btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Og du kan bare ha ett inlegg.. slett det første;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Originally posted by L-Jay carbonet ser ikke ekte ut heller... Carbon nok nå? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-J Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 ja nå er det fint! :) Siter 12 år :) Broren til ibanez btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dbpeter Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Min første mod Kom gjärna med kritik Siter !!!The official pimp of dbdragracing!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Min versjon: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Februar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Originally posted by Texascom Lite bilde, hvorfor??? Fordi bildet sikkert er større enn 250kb og da resizer photobucket dem automatisk Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Fikset det nå :):):) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Originally posted by Texascom Fikset det nå :):):) dbpeter: Bra mod. Fjern felgen så den ikke går oppå skjermen, og lag svart der som sideskjørtet er blitt borte :) Ser også merker etter vw merket, bare kopier en del ved siden av "hullet" å lim den oppå. Texascom: Kul mod, men hva har du gjort med fronten? Fargen skal vel også være matt? Fjern farge fra blinklys. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Originally posted by Supraguy Texascom: Kul mod, men hva har du gjort med fronten? Fargen skal vel også være matt? Fjern farge fra blinklys. Enkelt og greit, så har han glemt å fjerne farge der det skal være sort, som mellom rillene i grillen og frontspoileren.. X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Originally posted by Supraguy dbpeter: Bra mod. Fjern felgen så den ikke går oppå skjermen, og lag svart der som sideskjørtet er blitt borte :) Ser også merker etter vw merket, bare kopier en del ved siden av "hullet" å lim den oppå. Texascom: Kul mod, men hva har du gjort med fronten? Fargen skal vel også være matt? Fjern farge fra blinklys. Fargen ser veldig matt ut, dette fordi jeg ikke er helt sikker på hvordan jeg skal lagre filen som bilde-fil. Når jeg har bildet åpent i PS så er bilen helt blank slik den skal være... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 u j! en liten rookiemod :D : choppet om til '05 Caddy exXxtreme 4x4 PickUp med kompressormatet v8 på 500 hester ;) felger av type JP MK18, fjernet litt saker og senket taket. men då forsvant for mye av vinduet så det måtte eg heve igjen.. og i et tappert forsøk på å skjule at eg ikkje klarer å endre interiøret i bilen så den ikkje har c-stolpe, har eg sotet framruten litt til ;) koz <3 edit: endret noen smådetaljer og senket bilen en ekstra pixel ;) Siter Bil: 07 Volvo V70 Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Originally posted by Texascom Fargen ser veldig matt ut, dette fordi jeg ikke er helt sikker på hvordan jeg skal lagre filen som bilde-fil. Når jeg har bildet åpent i PS så er bilen helt blank slik den skal være... Gjort det på denne måten? Gjør om bildet til 1024x768 ved å trykke Image/Image size. Så trykker du File/save as og velger JPEG og trykker lagre, og så regulerer du quality til den er under 240k. Under 240k fordi filen blir litt større og trykker ok. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet Februar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2005 hvem var det som vant da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg