nilsgeorg Skrevet Januar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2003 Vet ikke om dette er rett forum, men jeg prøver meg her. Har en litt eldre bil -94, å det begynner å bli en del små riper i den som skyldes stensprang el. Ellers så er det ingenting å klage på når det gjelder utseendet på bilen. Det jeg nå vurderer er om jeg skal få bilen lakkert til sommeren, skal ha en litt lysere rød farge på bilen en den jeg har nå, å jeg regner med at den gamle lakken må pusses bort. men er dette mye arbeid? har ikke tengt å gjøre dette selv, så jeg vet at dette kommer til å koste en del, men hvor mye? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Januar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2003 94 mod.. Litt eldre? Hmm. jaja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zero Skrevet Januar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2003 jeg tenkte selv gjøre en lakkjobb. verksted skulle ha litt over 20.000 om jeg demonterte selv. koster sitt, gjører foresten en liten audi coupe. men om du skal ha lysere farge blir det MYE ekstra jobb siden du må lakke på innsia av dører/panser o.l Siter Audi A4 - 2.0 TDI B8 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nilsgeorg Skrevet Januar 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2003 Jeg mener at det kanskjer er litt dumt å bruke 20-50 000 på å lakkere en bil som jeg betalte 100 000 for. Får uansett ikke noe mer for bilen om jeg selger den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Januar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2003 94 modell er ikke såå gammelt da.. Min accord 94 er fin i lakken den! Kommer sikkert litt ann på.. Men jeg hadde ikke giddi å lakke den om i og med at det koster skjorta.... Men hadde du hatt en Honda NSX eller S2000 så hadde det vært en helt annen sak=) Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nilsgeorg Skrevet Januar 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2003 men bil er også i å får sei fin i lakken, men serlig på pansret har den tidligere eieren fått mye steinsprang, å etterpå brukt dekke lakk som er litt mørkere en den vanelige fargen, så hvis bilen står i sol lys, å men ser speilingen i pansret, så ser den ikke ut.:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Januar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2003 synd, men lakk bare panseret da... Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Januar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2003 Nå har vel ikke Opel vært kjent for og ha den beste lakken da! Uansett, skal du lakkere bilen så bruk originalfargen! Sparer sinnsykt mye jobb og en uorg. farge vil ofte forringe bilens verdi Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nilsgeorg Skrevet Januar 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2003 dere har vel rett i mye av det dere sier, å jeg har vel større problemer å stri med! http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=6396&pagenumber=2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg