chris79 Skrevet Mai 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2010 (endret) Bare for å spørre jeg også da ettersom jeg hadde samme problem med min quattro med temp måler. Fikk byttet termostaten og det virka et par måneder. Måtte i tillegg bytte termostaten to ganger før det virka:D Men nå ligger den på bunn igjen på temp måleren mens den iblant holder seg på 90 som vanlig. Har i tillegg fått "pipe" lyder hvis klima står på lav futt.. henger dette sammen med gåen vannpumpe?.. har ikke problemer med å få varme ut av klima anlegget.. frustrende greier :) Endret Mai 10, 2010 av chris79 Siter 00 Audi A4 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sluredyse Skrevet Mai 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2010 Jeg hadde noe lignende på min.. Kom ikke opp i mer enn max 75 grader, enda mindre i nedoverbakke. Så jeg skiftet termostaten, og da var det dønn på 90 igjen. Men.. det tok bare 2 dager før bilen var tilbake til gamle synder. Jeg tenkte jo at det måtte være noe med termostaten, men for sikkerhets skyld så prøvde jeg å lufte systemet litt ekstra. Det hjalp, og nå har den lagt stabilt på 90 de siste måneder :-) Vet ikke om dette er til hjelp, men mitt råd er å lufte kjølesystemet skikkelig godt før man skifter termostat for 2. gang.. Siter 2000 Audi A4 Avant 1,8 (x) 1989 Audi 80 2,0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg