Gå til innhold

Aksjon mot høye bilavgifter!!

Ranger emnet

Mazda_råner

Anbefalte innlegg

Bare limer inn det RDL sa på et annet forum siden det virka som en bra ide..

Jeg vet ikke helt hvordan dere har det og hva dere vil, men jeg vet med meg selv på lik linje med mange er drit lei som bilist å bli melket for kroner og ører for absolutt alt!

Det er vi bilister i landet som faktisk driver og sponser staten med dyre julebord. heftige reiser og dyre sjampagner, jeg begynner å bli drit lei og har som faen fort å flytte ut av dette dritt landet hvor jeg slipper dette!

Vi har dritt veier, uttallig mye avgifter for en minste liten ting, bommen skulle fjerner 2007, men ettersom staten dreit seg ut og brukte for mye penger (til tross for at veivesnet hadde flere hundre mill til OVERS og ikke klarte å bruke dem opp) så er det ikke nokk med at dem skal la bommen være igjen til 2013... De skal i tilegg gå opp i pris til 25kr.

Nå fra og med 1 feb, så går dem brutalt opp i pris på bøtene!

Dette med prikkbelastning brukte dem mye penger tid og resurser på og nå nylig ble det avslørt at det ikke var godt nokk for en dritt.. dvs enda en gang driter politikerne seg ut!

Det lureste dem kommer med er å sette opp farts sperer på biler som ikke en gang ER lastebiler... som faktisk brukes av privat folk til privat biler. men bare fordi dem er regga over 3.5tonn. så skal dem ikke få kjøre fortere enn 80km/T..... Hva er vitsen?..

Den nye fotoboksen som skal regne ut igjennomsnitts fart.... Hvofor?

Jeg håper slike ting som dette virkelig oppfordrer folk til å skru av skilter. kjøre på som faen. nekte å stoppe for nsuten og virkelig lage et helvete der det er mulig for å markere seg!

Er det virkelig ingen andre som synes med meg at lovene i norge som omgår folk med et motorisert kjøretøy er jævli barnslige, forbanna dårlig igjennomtenkt og rett og slett provoserende ???

Jeg har lyst til å få i stand en stor gruppe. helst så stor som overhodet mulig med bilister og motor intresserte og okkupere og sperre hele karljohan og stortings området med biler/prosjekter som en protest!

I alle andre land i verden om det er uenigheter så blir det både opptøyer og helvete, i mange land er det INNEBYGGERNE Som styrer hvordan landet skal drives... Men i lille norge så skal alle holde kjeft og jatte med?.. HVORFOR?..

Kan ikke vi også markere oss og vise hva vi vil og hva vi nekter å gjøre?...

Jeg oppfordrer så mange som mulig til å bli med på dette, Ingen dato er satt, men jeg skulle gjerne likt å få dette ordnet et helt vanlig arbeids dag der vi kan sperre av karljohan med biler og lage et trafikalt kaos. Kansje man blir satt litt mere på alvor da!

Håpet på å kunne ordne noe slikt i påske ferien?

Er det noen som kunne tenke seg å bli med på noe slikt?

Til dere andre som har tilgang til andre forum osv, oppfordrer jeg til å paste dette og varsle så mange som overhodet mulig!

Jeg personlig er driiiit lei det staten driver med oss!!

I samma slengen kan vi vel dele ut plakater av NEI TIL SKOGHOLM som vi kan ha på bilene... den hora MÅ UT!

MVH Robert D. Luketic!

http://www.rdlx3m.com

orginal link her

Får håpe mange blir med..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:dude: :dude: Skulle gjerne vært med på denne, men bor litt vel langt nord til å gidde å kjøre til os`low. Tenker daglig ut planer som involverer nye bomstasjonen inn til bodø, gammel trailer kompis har liggende, gammal plog jeg har liggende (store typen).. Blir neppe noe av, litt drastisk, men man kan jo drømme... Hater den norske stat intenst og med innlevelse.

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva om vi tar en skikkelig ID4 (independensday vet dere!!) og gjør det slik!

de som bor i oslo og området rundt.. de blokker oslo rådhus.. og stortinget osv!!

og vi i andre større byer.. gjør det samme der.. ringer rundt rådhuset og/eller andre viktige (da seff politiske) bygg!!

på den måten så kan alle gjøre sin del.. og alle kan gjøre det lokalt!!

bare samorner med et fast klokke slett.. og en massiv sms sendig byene mellom!! slik at alle begynner likt!!

jeg har 3 biler her (evt 2) der to er uten skilter (noe som da seff er halve morroa!! hehe) som jeg kan stille til disp (trenger nytt batteri i ene.. og noen MB mekanikere kan fint få lov å titte litt på den andre.. den starter ikke :S)

for si det på en annen måte : JEG ER GLATT MED!! GI MEG TID OG STED!! :D :D :D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MK3 2001 Ford Mondeo 2.0 - ex politibil

Mk3 2002 Ford Mondeo 1,8 - bytta inn

MK1 1994 Ford Mondeo 1,8 - solgt

2004 Chrysler Voyager 2,4 SE - firmabilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klart med på dette jeg også! Hadde vært en konge tiltak om man fikk til dette. Men kunne det har vært en idee å prøvd å få med noen profiler innen motorsport osv. som f.eks. schanke og andre litt profilerte navn?

Fader Kubikk

Du som er i blokka

Gi oss idag vårt daglige dreimoment

Forlat oss våre fartsovertredelser,

som vi forlater forelegget.

Led oss ikke inn i kontroller,

men fri oss fra sykklister

For veien er din

hestekreftene, og friheten

i all evighet

Amen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er glatt med. Påskeferien hadde vært uber med tanke på at jeg har en svær perm akkuratt da. :)

The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppfordrer alle sammen til å sende link til alle på arbeidsplassen og alle i maillisten for å få de til å skrive seg på, er kun LATTERLIGE ca. 450 stemmer der inne, det må vel for f... være flere som bryr seg om dette temaet.

Send folk denne linken:

!!http://www.petitiononline.com/avgifter/petition.html

Hadde forresten ikke vært dumt og sende søknad om svensk statsborgerskap, hvis de plutselig fikk 10 000 søknader med samme grunn for å skifte ville det blitt en kraftig markering

- 1995 Bmw E36 325i coupe

X - 1995 VW Golf GTi - Solgt

X - 2000 Toyota Hiace - Gamle firmabilen

X 1995 Bmw E36 318is coupe - Solgt

X 1988 Mazda 626 2.0i coupe - Solgt

-------------Sev/Bergen--------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har sent til noen av de jeg har i adresselisten min med oppfordring om å signere og sende linken videre til sine kontakter igjen..

Volvo 945 GLTD 1991

Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt)

Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt)

(x) Opel Record 2.0S 1984

(x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981

Lenke til kommentar
Del på andre sider