SchancheRacing Skrevet Januar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2005 Jeg og "mX6" (Jørgen) tenker på å importere bodykit til bilene våre nå fra usa, men tenkte å sjekke etter om det var noen fler som skulle vært med pga. rabatter ved å bestille fler kits om gangen. Vi skal begge ha til mx6, men det betyr ikke at man kun kan få til den.. På f.eks. www.raceonusa.com får man bodykits og diverse til mange forskjellige modeller. Jeg snakket med dem for en stund siden, og jeg fikk beskjed om at hvis vi bestilte tre kits, kunne de prøve å få dem i to pakker, slik at det ble billigere å frakte over hit. Noen som føler seg fristet.....? ;) Siter '93 Mazda mx-6 2,5 V6 24v blå yodude '92 Mazda mx-6 2,5 V6 24v sølv (knust i tunnelvegg..)anger2 '02 Yamaha Virago 125 cc (solgt) :cool: Mods: Carbonrace vinge, Jamex 35mm senkefjærer, Tokico dempere, stabsstag foran/bak, Akimoto airfilter, NGK sparkplug wires, 18x8" Mangels felger, blått neon underdash, lakkert int., Sparco-pedaler Videre: CM stage III clutch, Alu flywheel, Alu reimhjul, Polyuretan motorfester, lykter. Resten lagt på is gr. Ing. Bat. Skjold... asshole Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goer-jo Skrevet Januar 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2005 Hei.Vil gjerne være med å importere bodykit til min probe.Koster faktisk 700$ i frakt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SchancheRacing Skrevet Januar 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 Raconusa skulle ha 1299$ for tre kit til oslo. dvs. 433$ eller ca. 2750,- per pers. Tenkte du på noe i denne duren...? ;) Kan du sende meg en pm, så kan vi ta dette litt nærmere...? Mvh. Thomas Siter '93 Mazda mx-6 2,5 V6 24v blå yodude '92 Mazda mx-6 2,5 V6 24v sølv (knust i tunnelvegg..)anger2 '02 Yamaha Virago 125 cc (solgt) :cool: Mods: Carbonrace vinge, Jamex 35mm senkefjærer, Tokico dempere, stabsstag foran/bak, Akimoto airfilter, NGK sparkplug wires, 18x8" Mangels felger, blått neon underdash, lakkert int., Sparco-pedaler Videre: CM stage III clutch, Alu flywheel, Alu reimhjul, Polyuretan motorfester, lykter. Resten lagt på is gr. Ing. Bat. Skjold... asshole Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsene Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 fins det et kit til 626 v6 da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg