Gå til innhold

Driftvideo fra Lfs (spill)

Ranger emnet

Ottesen

Anbefalte innlegg

Halla, denne anbefalles på det sterkeste, konge video.

http://lfs-news.bluepixel.dk/moviespit/dl.asp?movieid=232

Mvh Ottesen

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffda, fikk ikke lastet ned, feil melding. Men var forresten ute og "driftet" (brekket) med poloen til min mor , om jeg får kalle det drifte da :D

Lagde forresten en liten guide for dere som har lyst og brekke litt mens snøen er her ( bergen )

How 2 wreck your car while having fun whit your hand brake.

1. step 2 wreck your car while having fun, is 2 get a front wheel drive car.

2. step 2 wreck your car while having fun, is 2 jurk off whit your hand brake in a large parking space!

3. step 2 wreck your car while having fun, is 2 crash into the edge of the sidewalk.

Hadde muttern sett dette så....... :nono:

Ottesen: så du hadde en golf 1 som vinter bil så denne how2 guiden får du sikkert nytte av ;)

CorsaA 1.8 16vT

CorsaA 1.3

http://www.bilforumet.net/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by clone baby

Huffda, fikk ikke lastet ned, feil melding. Men var forresten ute og "driftet" (brekket) med poloen til min mor , om jeg får kalle det drifte da :D

Lagde forresten en liten guide for dere som har lyst og brekke litt mens snøen er her ( bergen )

How 2 wreck your car while having fun whit your hand brake.

1. step 2 wreck your car while having fun, is 2 get a front wheel drive car.

2. step 2 wreck your car while having fun, is 2 jurk off whit your hand brake in a large parking space!

3. step 2 wreck your car while having fun, is 2 crash into the edge of the sidewalk.

Hadde muttern sett dette så....... :nono:

Ottesen: så du hadde en golf 1 som vinter bil så denne how2 guiden får du sikkert nytte av ;)

hehe...er det noe jeg kan nå så er det å drifte med feilhjulstrekk, når man har en golf til 1300 kr så kan man satse hardt uten å bli så deppa visst det skjer noe.....hehe.

Sist uke kjørte jeg såpass bredt at jeg skrapa hjula i fortauskanten på venstre side også deretter sneiet jeg et skilt på andre siden, kørte et pent klunk i hengerfestet :D

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ottesen

hehe...er det noe jeg kan nå så er det å drite med feilhjulstrekk, når man har en golf til 1300 kr så kan man satse hardt uten å bli så deppa visst det skjer noe.....hehe.

Sist uke kjørte jeg såpass bredt at jeg skrapa hjula i fortauskanten på venstre side også deretter sneiet jeg et skilt på andre siden, kørte et pent klunk i hengerfestet :D

Hehe, joa, regnet no med du er såpass dyktig på det derre :) alltid like tidig og se en feilhjulstrekker gå sidelengs i en sving ol. :D

CorsaA 1.8 16vT

CorsaA 1.3

http://www.bilforumet.net/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider