Freddie- Skrevet Januar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2005 Verdens eneste A6 med komplett RS4 styling: :hello: Storrien: Det var en snø kald lørdags natt (23.01.05), klokken var nesten bikket 6, da jeg og kompissen (kristian stuen) bestemte oss for å mekke RS4 styling på fatteren sin A6. Komponenter: - Front - Sideskjørt - Hekkskjørt - M3 Vinge m/bremselys :D Joa vi holdt til ute i kulda vi, tøffe som vi var, sparklet vi og pusset.. Tilpasset og monterte fronten, sideskjørta og hekken. Vingen var hakket vanskligere, den måtte skjerest ut, og skrues fast. Kristian var på jobben, og arbeidde som en helt. Allerede på 10 minutter var vingen fint på plass og bilen begynnte og ta form. så skulle fronten og hekken kappes litt pga de store 19" cromma "RSspesial edition" felgenne som var kjøpt på west coast customs.. Kosta bare 25000kr... :rolleyes: Klokken begynnte å nerme seg 8 på morningen og bilen var klar for fotografering. De pene skinn jakkene og de kule ola boksenne var gjennomfrøsne av kulden og jeg og kristian kunne endelig gå inn med god samvittighet med tanke på vi hadde laget,montert og gjennomført rs4 styling på fatteren sin a6 på 2timer og 4 minutter, ett vel og merke rekord tempo! Her har dere noen bilder av resultatet m/forklaring: Her er da altså bilen ferdig styla! ----------------------------------------------------------------------- Bilen før lakkering ----------------------------------------------------------------------- Den fine rs4 fronten ----------------------------------------------------------------------- Hekken og bakre del av sideskjørtet:) ----------------------------------------------------------------------- Hekken med ett fint 4" Tuborg enderør:D som låg slengendes i hagen ---------------------------------------------------------------------- utsikt bakfra.. ---------------------------------------------------------------------- Fronten :cool: Greetings Snø-Klatten RacingKlubb A/S :rolleyes::cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet Januar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2005 hehe!!! så veldig bra ut :D hvor har dere fått tak i den stylinga? den så veldig lav ut da. og er tuborg ett nytt eksos merke? 4" å greier :D vil ha.. men så bra ut det. heh Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BBS_RS Skrevet Januar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2005 Bilder??? ser ikke en driit jeg... Siter 1984 VW Golf 1 8VT prosjekt 1987 VW Golf 2 Syncro 1987 DODGE RAM 350LE x 1996 Audi A4 20V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Januar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2005 Originally posted by AudiA4_20V Bilder??? ser ikke en driit jeg... Da er vi to.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freddie- Skrevet Januar 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2005 Da var bilda oppe og går igjenn! Dumme home.no hadde plukka ned gamle kontonen min!:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BBS_RS Skrevet Januar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2005 Hehe...der ja Dere kan jo starte styling sjappe der inne nå da..Men bare om vinteren...:D Siter 1984 VW Golf 1 8VT prosjekt 1987 VW Golf 2 Syncro 1987 DODGE RAM 350LE x 1996 Audi A4 20V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads` Skrevet Januar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2005 Haha, nice freddy ;) Dere skulle ringt! Jeg kom hjem klokka 6 :P Tips til nestegang: Ta opp RS4 felgene du har i kjellern og sett uttafor de som sitter på :P Siter Audi RS2 x Opel Ascona C C20XE x Opel Ascona C 16SH x Suzuki 413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hNg Skrevet Januar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2005 haha, jævla bra tidsfordriv da fred!! men såg bra ut ditta der, neste prosjekt bli da?:D Siter - 99 Nissan 200sx Z-Edition 57/200 x-94 Mazda 323 GT-R x-92 BMW 318 "Zeemax" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne Skrevet Januar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2005 Veldig bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freddie- Skrevet Januar 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2005 Neste prosjekt får vente, snøen fucker opp stemninga! var og skulle style pajeroen i sta, det gjikk da altså ikke så bra da snøen ikke var så veldig "editable" :mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Januar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2005 pen jobb, gutter:D har dere gjort noe med motoren da? mekke en diger netics-snurre av snø er kanskje ikke like populært? :D :D :D Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Januar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2005 Noe sier meg at en del flydium var innvolvert i denne moddingen :D Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads` Skrevet Januar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2005 Hehe, tror faktisk ikke det var noe væske innblandet i dette:) Siter Audi RS2 x Opel Ascona C C20XE x Opel Ascona C 16SH x Suzuki 413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freddie- Skrevet Januar 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 ånei du... rein plast :op Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alucard Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 Hehe. Begynte søren å lure med en gang jeg så topicen. Men ble nå ett bra resultat det da gutter. :op Siter 2001 Audi A6 4B Avant 2.5 TDi quattro Prosjekt: 1983 Opel Senator-A X-biler 1985 Audi 80CC 1.8 1995 Audi A4 B5 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg