pololars Skrevet Januar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2005 Ja, kanskje prøve å lage en liste over huggere her og i nærheten. Larvik: Tandberg Bildeler (mange gamle biler) Jern & Metallomsetning (mange nye kollisjonsskadede biler) Sandefjord: Torger's (gamle biler) Porsgrunn: Porsgrunn Bilopphugging (gamle biler) Det er de jeg vet om i farta. Og jeg finner ingen deler jeg trenger der lenger :D Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet Januar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2005 I skien/porsgrunn er det et par stk: Araz Import Export, ligger på Røraskogen/Vold. har litt forskjellig, kan i grunn komme over ganske nye biler her, men alt virker litt snuskete.... tlf 35 59 32 33 Huggeriet Vest, Nensetbakken 35. rett ved biltilsynet i skien. Stort sett biler hugget pga rust og alder. Lite nyere modeller, og nesten alltid utplukket for attraktive deler. men greie priser tlf 35 59 75 75 Porsgrunn Bilopphoggeri, Versvikv. 14 (Skjelsvik, 2 min fra E18) den største hoggern i grenland. stort utvalg, har begynt å få inn en del nyere modeller. her er det liten oversikt over hva som er inne, "den som leter skal finne" er holdningen til driverne. tlf 35 57 28 40 Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Januar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2005 Horten: Bamse bil å metall. Mye gammelt, litt nytt (ikke mye) Barkåker (midt i mellom horten å tønsberg): Grøstad bilverksted. (er åsså bilhugger) Mye nytt. forsikringsbiler. åsså en del gammelt. Hof. Husker ikke hva den heter. Litt av vært trur jeg. (har ikke vært der) Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Januar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 Hof(f?)-huggeren anbefales IKKE. Mannen kan ikke kundebehandling, og verdsetter søpla si som gull. Maken til tosk har jeg sjelden vært borti... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Driver Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Det er jeg faen meg enig i!!! Kjøpte en Golf gti motor der som det var noe galt med hadde et helvete med å få bytta den! Fikk faen ikke penga tilbake heller, tilslutt måtte jeg forkalre at han røyk på en god porsjon bank inne på kontoret hvis han ikke hosta opp en motor fort som faen. Det endte med at han tok motoren ut av en golf som var hel og som han skulle selge.... Men dette skjedde ikke før jeg hadde vært der oppe nesten hver jævla dag i to uker... Så forbanna har jeg vel aldri vært før eller siden! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Jeg har ingen god erfaring meg Grøstad. De som jobber der har ikke hørt om ordet høfflig eller hyggelig......jeg skulle ha et reimhjul til servostryringa....det som sitter på motoren......gikk inn å spurte hvor mye han skulle ha for det......NEI, det kunne jeg ikke få....da ville jo ikke kunne få solgt motoren for da blei den ukomplett....da sa jeg til ha bak disken...hvis du klarer å få solgt en b21e med 550k på klokka, å som har mer olje på utsida av motoren enn inni så er du god.....så dro jeg til Bamse bil å metall å fikk det hjulet for en 50lapp;) (ja,jeg kjenner de som eier bamse) Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Det er ofte en grunn til at de som jobber på høggere jobber der de gjør...Jeg legger dem under kategorien "Sosiale avvikere".. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 enig! det er faen meg mye skralle folk innen den bransjen.. vet bare om en allright kar og det er Tandberg selv som driver hugger her i larvik... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Driver Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 På Tandberg er det bestandig ok å komme! Han er hyggelig og hjelpsom! Og han er intressert i å hjelpe deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg