Espen|3k Skrevet Januar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2005 Noen som vet sånn ca. hva man må ut med i forsikring for en 86 modell golf 2 g60 ? Delkasko osv, 75 %. Er en attenåring som skal stå som sjåfør. Den skal forsikres på faren hans. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Januar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2005 hva med å ringe til forsikrings selskapet selv?? Det er jo en om bygget bil så du får se hva de sier Siste tilbudet jeg fikk var 14 000 for delkasko i mitt navn og 40 % bonus Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Januar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2005 Betaler 7500 for delkasko på min g60 syncro. Burde komme ned i rundt 5 - 6000 med 75% bonus... Sr bank er billigst - ringt rundt til alle flere ganger. De fleste vil ikke forsikre min i det hele tatt. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Januar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2005 Originally posted by Espen|3k Noen som vet sånn ca. hva man må ut med i forsikring for en 86 modell golf 2 g60 ? Delkasko osv, 75 %. Er en attenåring som skal stå som sjåfør. Den skal forsikres på faren hans. slikt varierer mye med hvor du bor, egen garasje, alarm, og kjørelengde osv..... du kan jo bare gå inn på f.eks if å sjekke hva forsikkringen din vil koste hos dem, eneste du trenger er person nr ditt, eller til den som bilen skal stå på.... å så er det bare å klikke deg fram til den bilen du vil forsikkre/sjekke prisen på.... :) med eller uten kasko Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg