2maz Skrevet Januar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2005 Jeg trenger svart vinyl, og noe hvit hvis det finnes... Noen som vet hvor jeg får tak i noe slikt? Har kjøpt noe biltema greier men det er litt tykt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Januar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2005 Jeg har vinyl, fin å jobbe med til grei pris, sort har jeg på lager, vit har jeg på noen dager.:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Januar 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2005 Flottis, skal bare finne ut hvormye jeg trenger. Så sender jeg deg en PM :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Januar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2005 Jeg vil også tro at vanlige tekstilforretninger fører vinyl, i tillegg til masse andre spennende tekstiler. Er jo litt morsomt å ha noe ingen andre har, dessuten ser hverken vinyl eller vanlig "kasse-teppe" så pent ut, spør du meg ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Januar 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2005 Kasse teppe er litt kjedelig synes jeg, men vinyl synes jeg ser bra ut når det er bra utført. Ser for meg at det kan ta mye tid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg