Dodgy Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Er så herlig første gangen man setter seg inn og bare kjører, alene! Gratulerer med lappen, kjør så mye dere klarer. Men ikke få bot, for det koster vel det samme som resten av utdannelsen vår. Sånn ca. Siter Bilen min starter ikke :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Kjør fint, husk trafikkreglene, følg med i speil og dødsone, så går det nok bra... Fikk skryt for å bruke handbrekket for å få bilen på rett kjør jeg!:) Kjørte opp på vinteren, sørpe og driitføre. Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duxx0 Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Gratulerer med fersk lapp!! GÃ¥ ut og kjør sÃ¥ mye som mulig, men ikke mist den med en gang.. husk ogsÃ¥.. det at du nettop har fÃ¥tt lappen betyr IKKE at du er verdensmester av noe slag, snarere tvert imot.. erfaring, erfaring, erfaring og litt erfaring til sÃ¥ begynner du Ã¥ nærme deg et nogenlunde akseptabelt nivÃ¥, bedre Ã¥ bli tuta pÃ¥ en Ã¥ bli mosa av en 18-hjuler Siter Internetporrmissbrukare Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Eller som meg, nesten most av en 4 akslings lastebil lasta med brostein:D Men det var ikke min skyld, bare han som kjørte lastebilen som ikke visste at man ikke skal legge svære lastebiler brei i svingene:D Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 grattis! bilder av golfen? Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
padlefot Skrevet November 26, 2009 Rapporter Share Skrevet November 26, 2009 Nettopp fått førerkortet! Takker for mange gode tips :-) Hvis man ser over de forskjellige innleggene her, tar det til seg, og tar det med ro så bør oppkjøringa gå glatt. Jeg var litt uheldig og glemte å skru av langlys før møtende bil to ganger, jeg unnskyldte meg med at jeg var litt nervøs og det godtok sensor (Fikk faktisk pluss for at jeg brukte langlys fordi om det var gatelys der) Dette var mitt andre forsøk så jeg var ekstra anspent. Ellers tok jeg det veldig med ro før kryss og rundkjøringer, kikket opp sidegater og sjekket speil nesten demonstrativt, hadde riktig feltvalg og grei flyt i trafikken, kjørte kanskje litt for sakte men heller det enn å være for agressiv. Siter VW Golf GL 1.8 1987 Mercedes Benz 230 E 1996 Nissan Almera SRI 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anlegg Skrevet Desember 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2009 Tipset er vel å følge fartsgrensen, følge med i speil, ligge 3 sek eller mer unna andre bilen.. sånne helt basic ting.. det jeg gjorde hvertfall... bare fulgte vanlig regel som kjøretime.. Som sakt da deg en kjøreitme før oppkjøring. det hjelper Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexxx Skrevet Desember 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2009 Må si jeg ble litt satt ut når jeg så at denne tråden var skrevet av meg :P Sykt så fort tiden går, nå har jeg snart hatt lappen i 5 år. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg