Gå til innhold

Rå golf!!

Ranger emnet

Mds

Anbefalte innlegg

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by NeverMind

hmmm.. kan ikke si jeg har sett dere i byen :P

hehe, naa jeg selv har ikke hatt den nye bilen min mere en i 1 måned, og det er jo vinter så har ikke kjørt så veeeldig mye, golfaleks kjørte jo en del i sommer som var, men for øye blikket er bilen hans utsatt får et lite uhell, så han liker ikke å være ute å cruise med en ødelagt front :P

I see funny people

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe rå og rå fru blom... syns den var helt orginal strøken :) altså orginal men strøkent eksemplar ikke slemt ment. rett og slett en real restaurering.

2007 Renault Traffic *Arbeidsbil*

2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil*

1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil*

1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil*

1986 Mazda 323 *vinterbil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by hfracing

når topic på tråden var " Rå golf!!" og den ligger i media forumet forventet jeg et beist.. :D

men clean 2er golf var det jo da.

Kunne ikke si meg mer enig, forventet liksom en versting med 4-500hk eller noe i den retning. Ble liksom litt skuffa når jeg fikk se en helt vanlig nyvaska golf 2 med noen greie felger og litt senking :D Men for all del, bilen ser jo strøken ut, men og kalle den rå med masse utropstegn og greier var vel kansje og ta i "litt"... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, beklager at jeg satte sånn topic, er enig med dere at det var feil overskrift. Men men, ja den er clean, den så ikke veldig fin ut når han fikk den heller, tror han legger ut prosjekt tråd så fort han kommer over her med noen bilder jeg kan laste opp på nettet får han, han sitter på 56kb/s modem :P

Anyway, det er da gjort en del med den, og tror han har en del planer for den videre. fin fin bil

I see funny people

Lenke til kommentar
Del på andre sider