CorradoBoy Skrevet Januar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2005 Vel gutter, kom over denne http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1752253 says it aaaall... ;) Siter Holdt avstand - vi ruller - Follogutta Corrado exG60, ex G60T, ex 16vG60, soon 16vT 83` Volkswagen Golf Cab (forsøk på bruksbil) --- follo.vwaudi-club.no --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet Januar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2005 Har prøvd å fått sendt noen fra han tidligere, eller fått tak i tegningene, uten å lykkes. Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLW Skrevet Januar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 prøvde og lage en sånn i nylon ? men når eg monterte den knakk eg en annen dings ble så satans forbanna så e dårlig med håndtak no. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Så de solgte kit for dette på ebay.com! http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=43117&item=7950467044&rd=1 Det var et annet kit, men funker vel dette og... Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLW Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 no jobbet eg litt på håndtaket mitt med nylon staget , fikk det til og funke men så fant eg ut kan jo sette i fjøren igjen så det går t bake av seg sjøl men då knakk eg seff endå mere inni der . men eg gir meg ikkje, ALDRIG! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andersG60 Skrevet Februar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 jaja.. kjøpte nye til 3 lapper jeg da..for å gjøre det billigst mulig sombrero Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLW Skrevet Februar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2005 røde lapper ?, då har du vel ikke el vindu og sentral lås Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg