123654852 Skrevet Januar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2005 Jeg vet det har blitt tatt opp før, men jeg fant ikke tråden.. Noen som vet hvor de selger ladetrykksholder til å sette i A-stolten på Corrado? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjelli Skrevet Januar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2005 Her har du noen: http://www.autospar.no -Bjelland Siter [X]Golf 4 TDI Highline [X]VW Corrado VR6 =)=) Golf MK1 GTI -- Golf MK2 bruksbilla Opel Combo - Perfekt Båtsøkke Sport lukter bensin,idrett lukter svette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Januar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2005 Originally posted by Bjelli Her har du noen: http://www.autospar.no -Bjelland De der er ganske fine og. Karbon tar seg bra ut... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prophets Skrevet Januar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2005 Har akkurat kjøpt meg en slik fra autospar.no, en med plass til 2 instrumenter. Var veldig bra passform osv. bestilte ikke karbon men vanlig plast da jeg syns det passer bedre til interiøret! Siter `94 Audi S2 coupe `91 VW Corrado G60 x `99 Honda NSR125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
123654852 Skrevet Januar 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2005 hvilke instrumenter har du tenkt å putte inn der? trykkmåler og ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mouh Skrevet Januar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2005 noen som vet om denne holderen passer til Us-modeller med automatiske setebelter ? Siter Project NoName (93 Corrado 2L 16V Lysholm) CorradoClubNorwegen.Com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prophets Skrevet Januar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2005 Originally posted by onkel hvilke instrumenter har du tenkt å putte inn der? trykkmåler og ?? Vet ikke helt hva jeg skal sette i enda, mulig det blir en A/F-måler eller noe. Oljetrykk er vel heller ikke dumt. Originally posted by Mouh noen som vet om denne holderen passer til Us-modeller med automatiske setebelter ? Vil ikke tro det gjør.. Har beltene noe med a-stolpen å gjøre da? Siter `94 Audi S2 coupe `91 VW Corrado G60 x `99 Honda NSR125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mouh Skrevet Januar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2005 US-modellene har automatiske belter, det har hvertfall den jeg har.. og der går beltet automatisk frem og ned et lite stykke på A-stammen når man åpner døren... men det som er det store spørsmålet er hvor langt opp går den instrument holderen på a-stammen, altså om det vil kolidere med hverandre.. *Mouh* Siter Project NoName (93 Corrado 2L 16V Lysholm) CorradoClubNorwegen.Com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Januar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 Sitter beltene på A-stolpen?? Litt dritt å ha beltene i frontruta da? :rolleyes: Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mouh Skrevet Januar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 du kan se hvordan det er på bilen min hvis du går inn på:corrado.mouh.com og jeg syns faktiskt det er litt behagelig å ha det slik jeg ;) selv om det er flere som syns det er noe driit... *Mouh* Siter Project NoName (93 Corrado 2L 16V Lysholm) CorradoClubNorwegen.Com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjelli Skrevet Januar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 Fin bil Mouh! ;) Siter [X]Golf 4 TDI Highline [X]VW Corrado VR6 =)=) Golf MK1 GTI -- Golf MK2 bruksbilla Opel Combo - Perfekt Båtsøkke Sport lukter bensin,idrett lukter svette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prophets Skrevet Januar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 Originally posted by Mouh US-modellene har automatiske belter, det har hvertfall den jeg har.. og der går beltet automatisk frem og ned et lite stykke på A-stammen når man åpner døren... men det som er det store spørsmålet er hvor langt opp går den instrument holderen på a-stammen, altså om det vil kolidere med hverandre.. *Mouh* Du kan justere selv hvor du vil ha holderen! Siter `94 Audi S2 coupe `91 VW Corrado G60 x `99 Honda NSR125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mouh Skrevet Januar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 Bjelli: jo takk ;) Prophets: er det mulig å flyttet den nok til å gå klar av beltene! det er det jeg ikke er så siker på.. *Mouh* Siter Project NoName (93 Corrado 2L 16V Lysholm) CorradoClubNorwegen.Com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
123654852 Skrevet Januar 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 holderen sitter jo langt nede på dasjen.. du har vel ikke belte ned i dasjbordet.. Så det skal nok gå fint Se på de bildene her: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mouh Skrevet Januar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 ja jeg har fundert på det.... at det skal gå altså.. *Mouh* Siter Project NoName (93 Corrado 2L 16V Lysholm) CorradoClubNorwegen.Com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg