Gå til innhold

Autofil 20.01.2003

Ranger emnet


Mr.X

Anbefalte innlegg

  • Svar 118
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Cozzie

 

Ble litt vell mye penger som dro inn i sluken der ja. Men du kan ikke nekte at det ikke er en RÅ bil !

 

Nåh, har igrunn aldri vært begeistra for Golf og jeg syns denne var litt overstyla.. Men den mangla rallye-bredding! Golf G60 Rallye er en golf jeg faktisk liker veldig godt:) Har aldri prøvd en eller sitti i en, men den er tøff med skjermbredderne. Denne golfen hadde ikke disse bredderne, og fargen var litt på trynet.

Men gi meg en løen golf 1,3 og putt motoren hans nedi + fiks understellet og slikt, så tar jeg imot:)

mvh oddi

Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by oddi

 

var no' greier med styringa også, "den har rett og slett gått for langt" ellerno sånt?

 

mvh oddi

 

Chris har jo selv fortalt hva som er galt med styringa...

 

Originally posted by chris

Bilen kommer 20-01-03. Vet ikke åssen det har gått. Tror Tommy klaga på at bilen var for lav og litt myke foringer.Problemet er når du senker så mye får du ikke just. lasteventilen,uten å bygge om feste til fjera. Det har ikke jeg "rekki".Da bremser den litt mye bak, og da kan den bli litt vinglete når du bremser. Jeg er like spent på hvordan det har gått.

 

attachment.php?s=&postid=56011

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by henningl

 

La du merke til at Tommy faktisk var REDD når han kjørte saab'en? ;) hehe... sier litt om åssen handlingen var i forhold til kreftene..

 

Psjt, han er vel ingen Saab-pilot..;) men seriøst; etter at Saab ble en del av GM-systemet har ikke understell vært saab's sterkeste side. Ikke tidligere heller, men det var bedre før... saab'en min er f.eks. mye stivere å kjøre (1990-modell cab) enn de nyere GM900 cab'ene..

 

mvh oddi

Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by oddi

 

Nåh, har igrunn aldri vært begeistra for Golf og jeg syns denne var litt overstyla.. Men den mangla rallye-bredding! Golf G60 Rallye er en golf jeg faktisk liker veldig godt:) Har aldri prøvd en eller sitti i en, men den er tøff med skjermbredderne. Denne golfen hadde ikke disse bredderne, og fargen var litt på trynet.

Men gi meg en løen golf 1,3 og putt motoren hans nedi + fiks understellet og slikt, så tar jeg imot:)

mvh oddi

 

Den har ikke Rallye sin karrosseri bredding nei, men har jo G60 breddere :)

Fargen er vel ikke på trynet? Dessuten skal den skiftes sier han..

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og golfen... tja, skal jeg være ærlig er det lenge siden jeg har ledd så mye forran tv'en som jeg gjorde når Tommy kommenterte golfen... men bare så det er sagt, jeg lo IKKE av eieren av bilen...

 

Jeg godtet meg over følgende: Har sett mye golf de siste årene.. 18-årige gutter, i golfer som er senket til dess de må jekke bilen over fotgjengeroverganger.. med felger som ser ut som.. tja.. dassruller?? ser ut som om man fikk kjøpt noen brukte felger en plass som var alt for store, og så hadde man bare råd til halvparten av gummien man trengte.. Ja, tilbake til historien.. jeg har sett mye golf i det siste.. det ender med hoderisting.. gutta sitter inni og leker dødskule og sitter i bøttestoler med 4-punktsbelter og ribbet interiør.. er liksom en banebil detta.. jepp.. takk Tommy, for at du sansynligvis lærte 20.000 unge gutter her i landet at senking gjør man med måte om bilen skal brukes til annet enn show ;)

 

Ingen tvil.. golf kan gå jævlig bra på bane, men da holder det med 40-60mm senking så understellet fremdeles er istand til å gjøre jobben sin ;)

 

Forøvrig.. motoren i gullgolfen hørtes artig ut.. ;) sikkert griseartig å gi på med den!

Hostmaster http://www.200sx-ogn.org

-----

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

 

Den har ikke Rallye sin karrosseri bredding nei, men har jo G60 breddere :)

Fargen er vel ikke på trynet? Dessuten skal den skiftes sier han..

 

vel, fargen er litt *vel* vågal spør du meg.. skal han ha sånn farge burda han vaffal ha tatt'n helt ut med lik farge på felgene;)

 

mvh oddi

Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Cozzie

 

Ble litt vell mye penger som dro inn i sluken der ja. Men du kan ikke nekte at det ikke er en RÅ bil !

 

rå bil.... hummmm ville nu si at den er nu fotsatt en golf og 450.000.- for en gammel driter er vel litt drøyt..;)

For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CrZy_T

Assa, den eneste bilen jeg har holdt å kjøre av med om sommern var en skabb, finnes ikke kjøreegenskaper i dem når hastigheten kommer over det tillatte i norge. Hvis noen hadde brukt mer enn 50k på en skabb så håper jeg for hans del at de eneste planene han har er å kjøre rett frem.

 

Nuhvel, jeg har aldri opplevd å holdt på å kjøre av veien med min Snaab, og jeg har da kjørt over tillatt hastighet her til lands også, så det må være DEG det er noe i veien med;)..

 

mvh oddi

Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår