Gå til innhold

Autofil 20.01.2003

Ranger emnet


Mr.X

Anbefalte innlegg

Originally posted by Mr.X

 

Kan man bare ikke si at saab suger:D :D

 

Samme med golf, koste på den 400.000.- og enda er det ikke en bra bil.:D

 

Nuhvel, her prater vi om en bil fra 82.. ting forandrer seg litt da, er faktisk ENDEL biler med merkelige egenskaper fra 82:) Men når sant skal sies, har jeg aldri hørt om at rattet legger seg helt over hvis man snur litt på det, så jeg er 99% sikker på at det var noe galt med forstillinga på denne bilen:)

 

mvh oddi

Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 118
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg sier bare PÅPP-ÅFF !!! lol lol lol

 

Da har Mr. Rustad bevist det en gang for alle: han kan kjøre bil, men slipp ham for guds skyld ikke til under panseret :D

 

Jeg vet "Schlasken" må ha vridd seg i sofaen når han hørte påpp-åff..... munnen til Rustad når han holdt i TurboXS-Dump Valven på golfen ;)

 

 

Hehe.....

 

Men istedenfor og krangle kan dere heller gratulere Chris med å ha Norges mest berømte Golf. Han er her inne blandt oss vet dere, og bilen er fiiiiiiiiiiiin :)

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjelder SAAB..... jeg har hatt gleden av å kjøre en 326Hk/490Nm SAAB 95 Aero. Bilen hadde Gule koni, Eibach senkesett og stab stag. For å lage historien kort .... kjerra hadde styrerespons som en sjimpansje på snowboard. På den annen side så kvestet vi en S6 på autobahn. Men for guds skyld; ikke styr når du gir gass, når du gir gass så styr, ikke gi full gass under 70Kmt, nevnte jeg ikke gi gass og styr ? :D

Instant maniac - just add wheels!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Gringo

kjerra hadde styrerespons som en sjimpansje på snowboard.

 

 

hahaha!!! :D :D :D dagens beste kommentar! men uansett. golfen hans er dritrå! har sett den noen ganger live her i sandefjord og den er faen meg fet. kan i min øyne ikke sammenliknes med den vanlige "golf gutten" som vi alle ser så alt for ofte :) det er konge at folk tar det så langt som mange gjør, og i mine øyne står det respekt av dem som kjører sitt eget løp uavhengig av andres synspunkter og meninger :) stå på! og gjør noe ikke alle andre gjør, sier jeg bare! (selv om ikke det er så lett på en golf ;) )

- '72 Datsun 240z rb26dett

- '91 Skyline gts-t rb26dett

x '84 Nissan Silvia s12

x '86 Nissan Bluebird Turbo

x '89 Nissan 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by oddi

tsktsk. Hadde jeg brukt 450 000 kr på min bil, og den hadde blitt så dårlig, hadde jeg revurdert hele min interesse for bil, og holdt meg til sparkesykkel ellerno sånt..:)

 

Hehe.. han burde i hvertfall ha valgt en FIN bil som utganspunkt. Ikke en kjedelig gammal Golf. ;)

..når han har så stort budsjett mener jeg..

mvh Andy

2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs)

www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult program i går. Golfen er phet den, men den er jo altfor lav for bane uten å bygge om fjærbeinene. Får altfor liten fjæringsvei. Men det ser kult ut. Det at saaben ikke var perfekt for bane er jo fordi gamle gubber må jo ha litt komfort.

 

Ellers så er det irriterende med så mange faktafeil. Nå har jeg brukt mange uker på å forklare gutta i militæret at pop-off og dumvalve/avlastningsventil ikke er det samme. Så sitter vi å ser på autofil i går og tommy og jan-erik sier også feil!!!!!

-77 242 Turbo

-66 Ford 17m Super

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal det vel sies til Golfens forsvar at det er noen år siden den ble bygd, og at den har gått noen år på gata. Slike ting sliter på foringer osv når bilen har slik motor som den har.......

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Polo Classic

Nå skal det vel sies til Golfens forsvar at det er noen år siden den ble bygd, og at den har gått noen år på gata. Slike ting sliter på foringer osv når bilen har slik motor som den har.......

men når han først har bygget seg en slik bil bør han jo ta seg rå til og holde bilen ved like og fikes slike ting.syns det er litt drøyt og bygge en slik kostbar bil og så bare la den forfalle etterhvert!

Men for all del,Golfen er fet den!ikke noe tvil om d!!

itj sant

Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk som vanlig ikke tid til å se på autofil...

 

 

Men det ser jo ut som om det var en 9-3 viggen de testet...

 

Saab har holdt alltfor lenge på den gamle 9-3'en.. og den var jo i utgangspunktet allerede gammeldags nå den kom (basert på 900)

 

Har ikke kjørt viggen, men at det går i alle retninger uten kontroll tror jeg på..

 

9-5 er en vesentlig bedre bil å kjøre enn den 9-3 jeg har kjørt...

Men oxo 9-5 kan få litt problemer dersom man stapper inn mere hester... men 2001(?) modellen ble bedre som følge at de gjorde noen endringer i forstillingen.

Kjører stadig vekk enn 9-5 aero med 280++ hester, og jeg synes den er ganske kuul å kjøre.. 400+NM er uansett for mye for de stakkars forhjulene i lave hastigheter, og denne bilen har ikke den forbedrete forstillingen.

Men bilen er veldig fin å kjøre den.. sitter bra i svinger etc... og draget fa 70km-> er veldig bra. Knuser porscha mi iallefall.. Den er litt vill (hold i rattet!) dersom man mater på gjennom krappe svinger, men det er ikke noe skummelt med det egentlig (antispinn er kjekt..)

Men den burde hatt firehjulstrekk..

 

Synes uansett at Saab er en mer spennende bil enn audi etc.. og jeg sitter bedre i en saab.

Gleder meg til å få prøvd den nye saab'en... de burde ha oppgradert 9-3 for lenge siden!! Og fått firehjulstrekk på 9-5!!

 

Regner vel med at saab'ene får firehjulstrekk etterhvert(..hvis fabrikken overlever..), håper bare at det ikke bli a'la audi...(svinetung og understyrt !! :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den saab'en hørte ikke helt hjemme der vel ? Programmet handlet om styling... og den saab'en var vel helt en orignal viggen ? Noen sier da kanskje 'orginal stylet' ... det forbinder ikke jeg med styling ihvertfall... da har mor en stylet Volvo V40 :D

 

Og til dere som må snakke dritt om andres biler.. Hva er vitsen ?

Mange biler jeg ikke liker.. men må ikke ha det ut fordet.

 

Grow up!!

Eat Sleep Volkswagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by YashaR

 

Jeg er helt enig med CrZy_T!

Selv har jeg kjørt en Saab i ganske høye hastigheter... og den er helt for jævlig i svingene... selvom den er ganske lav/senka.

 

bare lurer på en ting, er det en viss 900 turbo dere alle har kjørt, som var litt på rundgang holdt jeg på å si... ble kjørt på når den sto parkert å greier... :D

den var vel ikke helt god uansett ;)

'90 Toyota MR2 Turbo

'82 BMW 525iA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår