Gå til innhold

Autofil 20.01.2003

Ranger emnet


Mr.X

Anbefalte innlegg

Originally posted by 964C2

 

hmm... det høres veldig dyrt ut...

 

Men på den annen side så har jeg bare hørt rykter... og det legges vel på endel når ryktene spres...og det finnes endel "onde" tunger som vrir på ting...

Men uansett så regner jeg med at motortrimmingen har kostet noen kroner...men det virker jo som om christian er en trivelig kar som har begge beina plantet på jorda, så det har kanskje ikke kostet så mye som noen antyder. Faren hans er vel like bilinteressert dersom jeg ikke husker feil..? Er jo alltid greit å ha forståelse fra familien når man ofrer tid og penger på en slik hobby:)

 

Planta beina på jorda? bullshit Han har også brukt 100 000 kr på en Mini da... som er vraka:) (100 000 kr ifølge kompisen min)En kamerat har kjøpt vraket, og er i full gang med å restaurere. Mye snacks på den minien..! 115 hk, racing-diff, sport-stoler og ratt og alt som skal til.. den kommer til å bli grym igjen!:)

 

mvh oddi

Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 118
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by oddi

 

Planta beina på jorda? bullshit Han har også brukt 100 000 kr på en Mini da... som er vraka:) (100 000 kr ifølge kompisen min)En kamerat har kjøpt vraket, og er i full gang med å restaurere. Mye snacks på den minien..! 115 hk, racing-diff, sport-stoler og ratt og alt som skal til.. den kommer til å bli grym igjen!:)

 

mvh oddi

 

 

Ja her har vi en som tror på alt det HAN hører!!!! Stå på.:roll:

www.teamvolkswagen.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by pahf

Den golfen som var på autofil,var jo den eneste som hadde litt sjel da. Både saaben og mazdaen var jo ikke noe spesielle.

 

Golfen ligger det ihvertfall endel arbeidstimer bak da,imotsetning til de to andre som for å være ærlig minnet meg om bittelitt modda pappabiler.

 

Bra sagt !!!!!!!! ehh ??? den mx5'n er jo ikke helt orginal for og si det sånn. er vel heller lite orginal. hvordan kan du si at den ikke har sjel ? bare fordi du digger golf så er det bare den som har sjel siden den er "versting" bygg ?

 

Mx5'n har nok like mye sjel den som denne golfen ! (selv om den ikke har like mange timer i garagen, siden golfen er GAMMAL!)

 

Feteste bilen i det programmet der var mx'5 og den fikk faktisk bra kommentarer fra hr. rustad. men den mangler bremser som er på vei og sikkert på bilen i skrivende stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir så lei av å se folk som klager på andres biler hele tia!

Ihvertfall folk som ikke har noe bedre bil selv!

Skjønte liksom ikke konseptet med autofil denne gangen..de sa programmet handlet om STYLING..og så begynner Tommy og klage på banekjørings egenskapene.. :rolleyes: det hadde heller hørt hjemme i ett annet program spør dere meg...

for hvis du styler bilen må det da ikke si at den hører hjemme på en bane? men dette er vel en diskusjon som aldri tar slutt tenker jeg.... drunk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eneste grunnen til at jeg involverte meg dypere i denne diskusjonen var at påstander etc. brukte rykter som grunnlag..

var riktignok ikke så heldig med koblingen mellom ting utenfor/ innenfor dette forumet...

 

I en liten fisleby som f.eks larvik så skal man ikke skille seg litt så alltfor mye ut før rykter/ meninger / påstander etc begynner å bre seg. Vet ikke hvor rykter etc egentlig starter.. det kan vel være dårlig kommunikasjon, forsøk på å fremheve seg selv på bekostning av andre eller rein ondskap..(?)

Det er mye dritt som blir sagt bak ryggen til folk oxo... hvorfor er folk så onde?

 

 

Det kan jo sikkert være nok at noen sier 450000 ved siden av en bil, og så er ryktene i gang..

Så man skal vel ikke legge for mye i det "ryktene sier", og tenk oxo at det er faktiske personer som evt blir trykket ned i gjørma. Det er sannsynligvis ikke så moro å havne i en situasjon der folk går bak ryggen din og bygger opp rykter basert på dårlig vurderingsevne eller ondskap fra de som sprer ryktene..

Bilmiljøet er sikkert som en liten by sånn sett... lett for at rykter skapes...

 

Er ganske sikker på at mange tror jeg er en bortskjemt pappagutt eller doplanger siden jeg kjører i den bilen jeg gjør...

ja.. har fått mye hjelp og støtte opp gjennom tiden...men hvordan kan folk evt påstå noe som helst uten å kjenne meg?

Hvis det er noen som absolutt vil skape rykter om meg, så kan ikke jeg gjøre noe med det... Mulig det allerede nå går rykter bak min rygg om at jeg kanskje har brukt en halv mill på min bil, hvem vet..

For min del så ville det vært litt sårende om folk hadde begynt å hakke på ting jeg gjør...spesiellt hvis folk egentlig ikke visste sannheten. Men på en andre siden, SÅ vet jeg hva jeg vil holde på med...og jeg vet hvordan jeg vil gjøre det. Og så lenge jeg finner lykke og motivasjon ved å skru på f.eks sykkel på min måte, så betyr egentlig hva alle andre mener ganske lite.

Men ja... mange mangler forståelse for andres ønsker/ mål og meninger og driter i om de sårer andres følelser!!

 

SÅ GJØR hva dere selv føler for, men hold dere innenfor etiske grenser, og prøv og finn hvordan dere kan få utløp for kreativitet...

Kunnskap tilegnes best når man aktivt prøver seg frem (men ha en liten pengebuffer for å evt fikse ting man ødelegger underveis..:) )

Det viktigste er jo at man kommer seg ut av sofaen og istedenfor bruker tid på å tilegne seg nye kunnskaper, være kreativ og få flere venner....!! MAN SKAL IKKE HA FIENDER, uansett hvor uenig man er!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vwgolf2

helt enig der!

folk må få lov til å bruke så mye tid/penger de vil på hobbyen sin, for det er jo det det er, uten at folk legger seg opp i det!

 

jeg har så sinnsykt mere respekt for noen som faktisk tar skrutrekkeren i handa og bare GJØR DET man føler for, enn folk som bruker tiden sin på å sitte i sofaen eller kritisere hva alle andre gjør...

 

 

---

 

min mor sier alltid at det ofte lønner seg å bare være stille...ikke alltid man bør si noe, det kan alltid slå tilbake når verden har så mange råtne elementer... Vel nå har jeg allerede sagt alltfor mye.... så dette er siste innlegg fra meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra sagt 964C2 :)

 

Bilsport er jo sånn. Det skal jo være litt ekstremt.

 

Det er jo mange som ikke forstår hvorfor folk bruker så mye penger på en gammel bil istedet for å kjøpe seg en ny bil!

 

Grunnen til at jeg kjøpte min bil var jo det at jeg ikke hadde så mye penger, og ville unngå lån på den, for jeg bruker for mye penger til å ha lån :)

 

Mange av kompisene mine vil bare ha den nyeste mercedes'n osv som ser så bra ut.. Og forstår ikke hvorfor jeg bruker penger på den gamle Golfen :)

 

 

Hva faen ville bilsport hvert uten guttene som Chris, TS, Ruud, B4You osv.. Da hadde vi ikke hatt noe tøft å se på.

 

Dem går sine veier, gjør det dem vil med bilene. Det er livet deres, og det for koste det det vil koste :)

 

Mye artigere å ha en helt unik bil som kjører fra det meste enn en Mercedes E280 eller noe :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår