millhouse Skrevet Januar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2005 Jeg har et par stabstag til salgs. Ca 5 stk. Disse er egentlig til Nissan 200sx,men er litt gærnt lagd så de passer ikke 100%.Må lage feste hullene litt større på fjærtårnene. Men disse kan enkelt modifiseres til andre biler,har selv et på min daihatsu.Så denne annonsen er egentlig ment for de som har lyst og modde litt selv. Stagene er kromme med svarte feste plater. Kommer med eksakte mål i morgen. 500 nkr. Finnes i Oslo Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet Januar 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2005 STEFFEN KARLSTAD: Tøm PM boksen din Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Januar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2005 Noen flere bilder av disse? Om de kan tilpasses så er jeg meget interessert. EDIT: Fant en del bilder der det bildet lå. Hvordan tilpasser en staget? Og forresten - det heter vel fjærtårnstag :) Du holder av et til jeg får sjekket om det passer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet Januar 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2005 Har dessverre ikke klart og få noen bedre bilder av stagene enda. Men de er enkle og tilpasse hvis man er litt fingernem. Edit : Kjært barn har mange navn :D Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Januar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2005 Når kommer du med de eksakte målene? Må iallefall vite ca lengde og høyde... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet Januar 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 Har klart og knote ned en liten tegning med ca mål da :D Hmm..Veldigt lite da.. Men øverst står det :123cm under igjen 110cm Nederst 77cm og i midten 8cm Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Januar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 U got PM :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet Januar 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2005 bumpibumpi Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 Er mitt sendt enda? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 *Freebump fra meg* Da var staget motatt :) 666,- inkl frakt Passformen var ikke helt bra så må sveise litt, men det er ikke noe problem. Må tette hullene og øke bredden noen cm på festeplatene. Om ønskelig så kan jeg legge ut flere bilder av staget :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet Februar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Bra at du var fornøyd da. Greit at man kan jobbe litt på egenhånd,da passer det meste :) Hadde vært knall om du kunne lagt ut bilder. Har flere igjen,til dere som vil ha:) Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Ok. :) Her ligger noen bilder. Som du ser så blir det litt å gjøre, men det er bare kos ;) Kommer flere bilder etterhvert som jeg får modifisert staget, forhåpentligvis i løpet av helgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Har du fler igjen? Skal ta noen mål av kjerra mi, er det sånn noenlunde så kjøper jeg et.. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet Februar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Originally posted by Breisladdern Har du fler igjen? Skal ta noen mål av kjerra mi, er det sånn noenlunde så kjøper jeg et.. Har flere igjen,men det er likksom brodern som driver med disse,bare mellom mann jeg ;) hehe Men han holder til på råholt,så han kan sikkert ta med et stag oppover så kan du teste det vettu.Like kjapt det. Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet Februar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Originally posted by TBI Ok. :) Her ligger noen bilder. Som du ser så blir det litt å gjøre, men det er bare kos ;) Kommer flere bilder etterhvert som jeg får modifisert staget, forhåpentligvis i løpet av helgen. Du hadde noen enorme fjærtårn da.hehe Men står bra i stil med det autosol polerte toppdekslet ditt :) Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg