Breisladdern Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 Originally posted by millhouse Har flere igjen,men det er likksom brodern som driver med disse,bare mellom mann jeg ;) hehe Men han holder til på råholt,så han kan sikkert ta med et stag oppover så kan du teste det vettu.Like kjapt det. Kjører gjennom råholt hver dag til/fra jobb jeg ;) Skal som sagt måle litt i bilen, så tar jeg kontakt igjen. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Februar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2005 Sikker på at ikke disse har vært brukt eller prøvemontert? Ikke det at det gjør noe, bare det at det var småmerker på staget(minimale) og at den ene festeplaten var bøyd. Holder på å lager meg nye festeplater uansett (som blir noen mm tykkere), men helt ny var de da ikke? Var til og med en liten flekk med noe som lignet olje på staget .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet Februar 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2005 Sikker på at ikke disse har vært brukt eller prøvemontert? Ikke det at det gjør noe, bare det at det var småmerker på staget(minimale) og at den ene festeplaten var bøyd. Holder på å lager meg nye festeplater uansett (som blir noen mm tykkere), men helt ny var de da ikke? Var til og med en liten flekk med noe som lignet olje på staget .. Stagene har liggi på et verksted i lang tid,blitt flyttet en del ganger,så mye mulig at de er litt flekkete.Men nye er de. BUMP: Har flere... Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Februar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 Ser du har golf, gidder ikke teste hvordan passformen er på golf 2? Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet Februar 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 Ser du har golf, gidder ikke teste hvordan passformen er på golf 2? Dessverre er golfen skrotet. Men du kan jo grov måle med de målene jeg har tatt. Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 Tenkte jeg skulle gi deg en bump på denne millhouse. Det var vel flere igjen? Har enda ikke fått ferdige festeplatene mine, men nå er det ikke lenge igjen. Har vært sykt mye å gjøre i det siste. Har kuttet ut festeplater i 5mm stål nå (er vel tykt nok kanskje? ;)). Eneste som mangler er å sveise på festene til staget. Tror det blir bra dette :) Nye festeplater Hele katalogen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Og der var det ferdig. stag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet Mars 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Og der var det ferdig.stag Morro og se at du fikk ordna det ferdig.Så skikkelig bra ut :) Har flere igjen Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Ja ble ikke så værst dette :) montert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laffy Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Såg bra ut det der. Er det noen merkbar forskjell med/uten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Kan ikke si jeg direkte merker noen stor forskjell - kanskje litt - men nå kjører jeg med orginalfjærer og 13" med masse seig gummi akkurat nå da. Så det er nok som flexer for å si det slik. Blir nok bedre når jeg får på senkesett, sommerfelger og dekk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg