Red Bull Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Jeg har fulgt med her på forumet og sett at det er en del av dere som har problemer med at nærlyset slukker når dere tenner fjernlysene. Dette er et problem som vil oppstå hvis dere bygger om fra de gamle H4 lyktene til angle eyes lykter eller gti/vr6 lykter hvor det er separate pærer for nær- og fjernlys. For at dere som har dette problemet skal få det ordnet på en rask og fagmessig riktig måte legger jeg med en skisse på fremgangsmåten. Wiring up For vehicles with H4 headlamps only. Pull plug or relay from position 10 on the central component board and insert bridge provided. Then re-insert plug or relay into position 10. Siter VW Passat 1.8T GT28RS VW Golf III 1.8T Opel Kadett E(solgt) Opel Manta 2,2i turbo(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Jeg har fulgt med her på forumet og sett at det er en del av dere som har problemer med at nærlyset slukker når dere tenner fjernlysene. Dette er et problem som vil oppstå hvis dere bygger om fra de gamle H4 lyktene til angle eyes lykter eller gti/vr6 lykter hvor det er separate pærer for nær- og fjernlys. For at dere som har dette problemet skal få det ordnet på en rask og fagmessig riktig måte legger jeg med en skisse på fremgangsmåten. Wiring up For vehicles with H4 headlamps only. Pull plug or relay from position 10 on the central component board and insert bridge provided. Then re-insert plug or relay into position 10. Det var lekende lett, koblet opp med en masse relè men fikk det til for det... Måtte dette uansett da xenon krevde litt tykkere kvm på kablene.... Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øy-stein Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 drev på en stund, men fikke det ikke til .. Siter 1- Golf III 1,8L 8v (1995) (solgt) 2- Jetta II 1,6L 8v 2x w.gassere (1984) (solgt) 3- golf II 1.8L 8v turbo (G-60) (1985) (i garasjen;]) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Jeg også kikka litt på det her. Har vento vel og merke, men er vel sikkert samme. På plass nr 10 hos meg, var det ikke et rele eller plugg som satt i. kun en lask mellom 2 punkter. Det var ingen forskjell når jeg tok ut lasken. Slik ser det ut hos meg: Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Bull Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Kople sammen di 2 punktene som det er tegnet en rød strek mellom. La lasken som er der være, Da skal det fungere. Siter VW Passat 1.8T GT28RS VW Golf III 1.8T Opel Kadett E(solgt) Opel Manta 2,2i turbo(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 åja... så enkelt ja!! da prøver jeg det.. takk:) Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øy-stein Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Takk skal du ha ;) var ikke verre nei .. Siter 1- Golf III 1,8L 8v (1995) (solgt) 2- Jetta II 1,6L 8v 2x w.gassere (1984) (solgt) 3- golf II 1.8L 8v turbo (G-60) (1985) (i garasjen;]) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
itwt- Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 pent! hvordan bro bør man bruke? en sånn sak man kan forme selv, eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 jeg lagde meg en lask av en ledningsbit med en hel leder i. Klemte endene flate så de akkurat passa inn i kontaktpunktene. Funker gull det:) Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 her var det mye nyttig info:thanks Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Har problem med att kjølevifta ikke starter på TDK'n min, så jeg har nå måtte koblet vifta direkte gjenom termobryteren. Det virker som det er styreenheten til vifta som er gåen (se figur under), men jeg har enda ikke klart å lokalisere denne. Noen som kan fortelle meg hvor jeg finner den? Det er delen merket K, midt på bildet jeg er interisert i. har også problemer med vifta på min tdk.. men ser ikke noe bilde til deg.. :redxpoke Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 (endret) Her kommer det en guide... Stay tuned Endret Juli 5, 2009 av B.T.i Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JÅR Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 har også problemer med vifta på min tdk.. men ser ikke noe bilde til deg.. :redxpoke Beklager rotet, har begynt å finne ut av det nå... mk3 har flere forskjellige kjølevifte-styringer. Kan prøve komme tilbake til dette med ett D.I.Y inlegg viss det er ønskelig? Her er foresten skjemaet: Siter -94 MB C180 -86 MB 190 2,3-16V -81 Opel Ascona B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 (endret) Her kommer det en guide Stay tuned Endret Juli 5, 2009 av B.T.i Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrazyLoff Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 Skru ut hanskerommet: Var litt vanskelig og få tatt bilde av selveste hullet hvor ledningene skal gjennom men kjenner du etter med hånda de skal du kjenne en rund gummiprøtt som sitter ca der den blåe ledninga på bildet går. Ta ut prøtten og pell ut litt issolasjon og få en annen til og stikke en ledning gjennom hullet mens du ser / kjenner bak hanskerommet. Burde ikke være noe problem dette :) Siter __Volkswagen Golf 3 1,8GL 90Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Golf 4 1,9TDI 130Hk__ <--- RIP! __Volkswagen Passat 1,8T 150Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Passat 1,9TDI 130Hk <--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg