Gå til innhold

PowerZone

Ranger emnet


DumpValve

Anbefalte innlegg

Hmmm... det er gamle bilen min det. Jeg som var første eier her i norge, og det var jeg som trimmet den. Powerzone hadde ikkeno med den å gjøre... fikk et klistremerke som jeg hadde på en liten stund... thats it...

 

Den gikk godt den bilen husker jeg. :)

Strøken var den også... når jeg solgte den ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Asim

Hmmm... det er gamle bilen min det. Jeg som var første eier her i norge, og det var jeg som trimmet den. Powerzone hadde ikkeno med den å gjøre... fikk et klistremerke som jeg hadde på en liten stund... thats it...

 

Den gikk godt den bilen husker jeg. :)

Strøken var den også... når jeg solgte den ihvertfall.

 

Hva som er gjort med denne da? Mye gromdeler? Har denne vert rød også, eller er det en annen GT-X du har hatt?

07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI

X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Darkstar

 

Hva som er gjort med denne da? Mye gromdeler? Har denne vert rød også, eller er det en annen GT-X du har hatt?

 

Dette er vel den første GT-X jeg hadde. Org hvit. Den andre jeg hadde var/er org rød.

 

Hva som var gjort... hmmm.. lenge siden nå, men mener å huske at det kun var 2,5" eksos, luftfilter og høyere trykk. Men den gikk overraskende godt.

 

Gromt understell var det også. Kjøpte noen brukte grus rally bilstein dempere...

 

Husker på gatebiltreff for mange år siden så var det 201m, og da kjørte jeg ifra cossie på 450hk... hehe... men det var kun pga det var 4wd, cossie bare spant ;)

 

Jeg har hatt 3 sånne biler og har aldri klart å ta knekken på girkassa. Mulig jeg er overforsiktig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår