Gå til innhold

sub fra helvete!

Ranger emnet

pahf

Anbefalte innlegg

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Heldiggris hvis du klarer. Når ikke ting fungerer til meg så må jeg finne ut hva som er feil, så enten gjøre noe med det, får jeg ikke til det må den tingen ødelegges. hehe.

Enkelt og greit. Så når sola står opp i morgentidlig før jeg skal på skolen. Skal jeg en tur fram i dashbordet og sjekke forholdene. hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja,det med jobb er et must, spesielt når en er student.

jobber bare litt ekstra jeg og så det blir ikke de helt store utskeielsene. Men til sommeren når en får arbeidet seg opp litt. Skal jeg realisere planene mine. forhåpentligvis. men enn så lenge skal jeg ha et anlegg som er tilfredsstillende til en viss grad :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kan forklare meg en liten sak?

Da jeg kjørte forsterkern min som 2 kanaler, spilte den jo som flasher så fint forklarte 2 katter pulte i bagasjerommet mitt.

Men etter at jeg la opp kabler til fronthøytalerne i dag, og kjører den på 3 kanaler. Spiller alt helt topp?

Faktisk aldri spillt så bra subben. hehe.

*gledeseg til ny subben kommer* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tør ikke prøve :) nå som det endelig faktisk er godkjent lyd i den helvetes bilen.

Overasket over at den faktisk spiller rent og høyt. er blitt morro å høre musikk igjen. Fikk igjen for at jeg lå å sleit i 3timer i det jævla dashbordet. hehe. Må finne en bra måte og skjule kablene skikkelig på, men det får bli en annen dag. hehe

Skal kjøpe en boschman sub alx-122sp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider