Gå til innhold

Kjøp av justerbart senkesett over ebay.de ?!

Ranger emnet


lars-frr

Anbefalte innlegg

Hei dette er kanskje litt offtopic..

Nå har jeg spenn til gewinde :) eller et justerbart senkesett da . Men lurer veldig på hvordan det er å handle det over ebay.de. Jeg har ikke mye snøring på tysk , så hvordan har dere som har kjøpt noe over ebay.de evt gjort det ? Tror ikke jeg skal bruke mer en 5000 på senk , føler at det er nok. Har sett flere på forumet som har betalt 3000-4000 for justerbart . Så da burde det holde .. TUV er jo et must .. Så kom med tips a ? Aldri gjort det før

89 Golf 2 - lowrider Solgt

86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP

86 Golf 2 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by lars-frr

Hei dette er kanskje litt offtopic..

Nå har jeg spenn til gewinde :) eller et justerbart senkesett da . Men lurer veldig på hvordan det er å handle det over ebay.de. Jeg har ikke mye snøring på tysk , så hvordan har dere som har kjøpt noe over ebay.de evt gjort det ? Tror ikke jeg skal bruke mer en 5000 på senk , føler at det er nok. Har sett flere på forumet som har betalt 3000-4000 for justerbart . Så da burde det holde .. TUV er jo et must .. Så kom med tips a ? Aldri gjort det før

 

har lurt på det samme selv... men om man skal ha justerbart, så bør man jo kjøpe noe som er rustfritt da, ellers så er det ikke lenger justerbart etter en tid vil jeg tro.... noen som har erfaringer med ikke rustfritt justerbart senkesett.....

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vil bruke 5000 på justerbare seknesett til golf, så kan du jo like gjerne kjøpe i norge.. I fare for å gjenta meg selv, så har de justerbare senkesett med TUV godkjenning til 4900 hos http://www.raceland.no Men finnes flere plasser å få tak i dette....

 

Ellers kan jeg også tipse om å bruke babelfish til å oversette fra tysk... funket greit for meg..

- golf gti16vT prosjekt

- 76 polo - prosjekt UR -polo

- 77 derby - old skool

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke prøvd disse settene enda, men har planer om å gjøre det snart.. er vel ganske stive siden de senker såpass mye ja... Er jo ordentlige senke-sett...

 

Men vet han som driver den btikken skal ta inn noen andre komplette justerbare senkesett ment for bilsport til golf2, og sist jeg så på pris-utregningene, så kom de rett rundt 4900 de også, og de er nok bedre sånn over-all vil jeg tro...

 

send e-mail til post@raceland.no og spør han, han kan dette...

- golf gti16vT prosjekt

- 76 polo - prosjekt UR -polo

- 77 derby - old skool

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, men tror ikke raceland sine dempere tar deg noe lavere enn 80-90 mm, de er nemlig lagd for kjøring, og på annet enn absolutt fitte-flat bane så duger ikke 100mm senk til noen ting.. veigrepet finnes ikke ved antydning til ujevnhet, så er det showbil du skal ha, så er ikke det demperene for deg...

- golf gti16vT prosjekt

- 76 polo - prosjekt UR -polo

- 77 derby - old skool

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal sende mail til han karen på raceland og høre litt. Men det virker som et bra sett til den prisen. Så kan hende jeg går for de. Er jo bare å slenge på en senkeskål :) Blir i hvert fall over 100mm da .. Får ta det i første omgang.. Så får vi se hvor lavt vwgolf2 tørr å gå :)

89 Golf 2 - lowrider Solgt

86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP

86 Golf 2 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by lars-frr

Skal sende mail til han karen på raceland og høre litt. Men det virker som et bra sett til den prisen. Så kan hende jeg går for de. Er jo bare å slenge på en senkeskål :) Blir i hvert fall over 100mm da .. Får ta det i første omgang.. Så får vi se hvor lavt vwgolf2 tørr å gå :)

 

Senkeskåler passer vanligvis ikke på Gewinde, da disse har egne for å holde fjærene på plass. De fleste gewindefærer har 60mm/2,25" diameter. Vanlige fjærer har andre diameter

 

zugeinstellung.jpg

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by lars-frr

Skal sende mail til han karen på raceland og høre litt. Men det virker som et bra sett til den prisen. Så kan hende jeg går for de. Er jo bare å slenge på en senkeskål :) Blir i hvert fall over 100mm da .. Får ta det i første omgang.. Så får vi se hvor lavt vwgolf2 tørr å gå :)

 

hehe, når jeg får meg justerbart skal jeg hvertfall ned mot 120-130mm, tenker du skal slite litt med dine 8*15" da jeg.. :) mens jeg bare kan frese ned og ned med mine 5,5*15"ere med 165 dekk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår