Gå til innhold

Kjøp av justerbart senkesett over ebay.de ?!

Ranger emnet


lars-frr

Anbefalte innlegg

  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det samme gjelder for meg. Bilen er ingen racer, så det trenger ikke å være det stiveste settet i verden..

 

Allikevel vil jeg ha muligheten til å ha passasjerer baki, i tillegg til at stereoanlegget veier en del.

Hvordan mykt er det? Er det sånn at bilen gynger etter en hump, eller er det sånn at man slår i bunn?

1983 VW Golf I GTI 16v

1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6

2009 VW Scirocco III TSI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by lars-frr

Håper det går bra .. skal kappe buen og sette på g60 breddere .. Tror du det går med GTI breder ?

 

Nå er jo gti og g60 bredderene bak like, kun foran det er forskjell...jeg ville tro at det går med gri breddere foran jeg uten at jeg skal si det for sikkert...søk litt rundt på vwvortex så finner du masse biler som kjører 8x15

Never drive faster than your guardian angel can fly.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaldblod , se å få tømt innboksen dina a :) har sendt mail til Golfg60synchro og forklart situasjonen, sa at du også var keen . Skal si ifra når jeg får svar..

 

 

Så bilen din på Vk kvelden , prøvde¨å parkere ved siden av deg , men det funka dårlig :)

89 Golf 2 - lowrider Solgt

86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP

86 Golf 2 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Økonomien gjorde det til at jeg kjørte allikevel.

 

Men.. I ettertid ser jeg at det var dumt. Noen rævpulte amøber har gjort noe med bilen. Noen har enten sittet på panseret, eller brukt det som pils-bord eller lignende. Fikk masse riper på panseret i løpet av kvelden. Jævlig kjipt... 99% sikkert at det var der det skjedde, da panseret var helt fint tidligere på kvelden. Fant det ut da jeg kom hjem... :\

 

Jeje... Har polert og stått i i dag.. Har ikke fått det helt bort, men...

Snakka med fattern om det.. Han var enig i det med knuste kneskåler og grisebanking :p

1983 VW Golf I GTI 16v

1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6

2009 VW Scirocco III TSI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

koffor bestille fra ebay.de???? fant eit justerbart senkesett til 3500kr rett til døra på ebay.com

fant det dessverre ikkje igjen men dei har og senkefjører og det følger med justering ringer og slikt med og til ca 140$

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår