Gå til innhold

Kjøp av justerbart senkesett over ebay.de ?!

Ranger emnet


lars-frr

Anbefalte innlegg

  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Neida, at det ikke er praktisk vet vi jo alle, men jeg snakker om det å ha en golf med kjøreegenskaper i.. Er så mange som lever i den troen at veigrep blir bedre med lavere senk helt ned til bilen står på veien... Er jo enig i at det er fint på en show-bil, men det er også det det blir, nemlig en show bil...

- golf gti16vT prosjekt

- 76 polo - prosjekt UR -polo

- 77 derby - old skool

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe

hehe, når jeg får meg justerbart skal jeg hvertfall ned mot 120-130mm, tenker du skal slite litt med dine 8*15" da jeg.. mens jeg bare kan frese ned og ned med mine 5,5*15"ere med 165 dekk

 

 

Ja , men den dagen jeg faktisk får senke bilen 120 mm , ser det jo mye råere ut med noen litt breie 15 enn de sykkelhjula dine ;) Hehe nei da. All respect 130 er fett , ihvertfall om du kjører med det i tillegg :) Vi har litt samme tanke gang vi , gir faen i om det funker så lenge det ser bra ut :) . Tror nok du slår meg i senk i denne omgang ( hvis ikke jeg får gewinde da ) Men uansett alt over 100 mm senk er respect spør du meg.. Er ikke så mange i norge som er med i 100 mm klubben

89 Golf 2 - lowrider Solgt

86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP

86 Golf 2 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by lars-frr

Men uansett alt over 100 mm senk er respect spør du meg.. Er ikke så mange i norge som er med i 100 mm klubben

 

Been There, Done That

 

Hadde ca 120 mm senking på Poloen før, ikke akkurat veldig praktisk med 20 mm bakkeklaring. Subbet i stykker katten....

 

Ikke kult når trikken bak deg tuter fordi det går for sakte ned Bogstadvegen heller........

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen her som nekter for at det ser bra ut nei, men når man de få gangene i året får prøvd bilen på bane, og hvis man har litt motor også, så ødelegger 120mm opplevelsen litt... Dette koker jo ned til om er bilen til sport eller show..

 

Er bare så lei av folk som tror at antall mm av senk er proposjonalt med veigrep og egenskaper på bane... Tror jeg har fått høre ti tusen ganger: Jo, men har du ikke sett hvor lave formel 1 bilene er ? huff og huff....

 

jo, jo.. men til showbiler så er det iallefall pent...

- golf gti16vT prosjekt

- 76 polo - prosjekt UR -polo

- 77 derby - old skool

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vwgolf2

det skal ikke være praktisk.. når man må planlegge turen til butikken har man lav og tøff nok bil :D

 

hehehe! men jeg liker å kjøre FORT med GTIen jeg!!! Må ha gewinde jeg og, ellers blir det umulig å få kontroll på de 10x16 felgene m'm m'm m'm

1988 MB 190E 3.0

1990 VW Golf GL TD (Solgt)

1985 VW Golf GTi (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by golf gti16v

 

Er bare så lei av folk som tror at antall mm av senk er proposjonalt med veigrep og egenskaper på bane... Tror jeg har fått høre ti tusen ganger: Jo, men har du ikke sett hvor lave formel 1 bilene er ? huff og huff....

 

det har ihvertfall ikke jeg sagt :cool: men men.. blei litt off topic dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by golf gti16v

Er bare så lei av folk som tror at antall mm av senk er proposjonalt med veigrep og egenskaper på bane... Tror jeg har fått høre ti tusen ganger: Jo, men har du ikke sett hvor lave formel 1 bilene er ? huff og huff....

 

det er jo forsåvidt proposjonalt, men bare inntil et vist punkt. Vanligvis er dette punktet ned til den senkingen som gir bærearmer som er paralelle med bakken, gitt at man fortsatt har noenlunde grei vinkel på styrestag. Etter dette punktet får man vanligvis problemer med bumpsteer, og for mye negativ camber.

 

På Golf II er dette punktet vanligvis rundt 50 mm senking avhengig av hvilken modell det er (CL/GTI/16v/G60)

 

Mange Golfer med 100 senking som har blitt fra kjørt av Golf II med mindre motor, gule koni og Eibach fjærer og stabstag

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå snakker vi jo ikke om hva som er bra for bilen og dens kjøre egenskaper.. Nå snakker vi om hva som er fett ,, og 120 mm senk er fett .. Dermed basta. Hvem bryr seg om at trikken tuter på deg fordi bilen er for lav.. Alle som sitter på trikken syntes bare det er fett med lav bil uansett :) Sporveien burde egentlig ikke tute på for lave biler .. De bussene de har er uansett alt for senka :) kommer jo ikke fram om vintern

89 Golf 2 - lowrider Solgt

86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP

86 Golf 2 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår