Gå til innhold

Kjøp av justerbart senkesett over ebay.de ?!

Ranger emnet

lars-frr

Anbefalte innlegg

Poloclassic: Helt enig..

jo, ble litt offtopic.. og er enig i at det er fett med 120mm senk, men da måå bilen være gjennomført og fin fra før av... er det gjort endel med bilen, men det ser enten halvveis og sjuskete ut, så ser 120mm senk ut som en råner bil fra de indre bygder..

For å ha show bil med 120mm senk, så må resten av bilen også se show ut, eller så ødelegger det mer en det hjelper på utseendet mener jeg...

vwgolf 2 har en golf der 120mm rettferdiggjør seg selv mener jeg :) Men tilbake til on-topic: blir det noe senkesett på deg Lars ?

- golf gti16vT prosjekt

- 76 polo - prosjekt UR -polo

- 77 derby - old skool

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by golf gti16v

Poloclassic: Helt enig..

jo, ble litt offtopic.. og er enig i at det er fett med 120mm senk, men da måå bilen være gjennomført og fin fra før av... er det gjort endel med bilen, men det ser enten halvveis og sjuskete ut, så ser 120mm senk ut som en råner bil fra de indre bygder..

For å ha show bil med 120mm senk, så må resten av bilen også se show ut, eller så ødelegger det mer en det hjelper på utseendet mener jeg...

vwgolf 2 har en golf der 120mm rettferdiggjør seg selv mener jeg :) Men tilbake til on-topic: blir det noe senkesett på deg Lars ?

Her kan jeg ikke si meg helt enig...jeg syns det ser værre ut med en halvsjuskete golf med stygge felger og 40mm senk enn en sliten golf med fete felger og skamsenk. Med senk og felger så kan nesten hva som helst se fett ut...men det er min mening da.:)

Never drive faster than your guardian angel can fly.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er blitt bilforumets fetest tråd ass hehe .. Ler når jeg leser hva enkelte mener om senk , her det delte meninger ja :) Men det er bra !!! Men vwgolf2 , stå på ditt , jeg backer deg vettø :) Burde starte egen lowrider klubb hehe

On-Topic: Ja, det blir senk på meg , undersøker forskjellige steder nå. Snakker med en på forumet her ang bestilling fra Tøskland. Men siden det ikke senker så mye mer en de på raceland , kan jeg like godt gå for det :) Virker kurant..

Om du skal kjøpe noe i 5-6000 kronersklassen, så kanskje du kan være med å bestille med meg. Jeg trenger også.

Kaldblod , sjekk ut raceland.no har noe greier der som virker kurante.. Men skrik ut hvis du finner noe bedre ..

Og nei , jeg ligner ikke på karen på bilde :) Vil si jeg er en stor kontrast til han . hehe..

89 Golf 2 - lowrider Solgt

86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP

86 Golf 2 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må neste svare på det delux sier .. Jeg støtter deg 120 % der..

Er en bil senket mye ser den som regel fet ut uansett.. Det første jeg legger merke til når jeg ser en bil er senk.. En bil kan være super styla og alt mulig , men er den ikke senket en god del så legger jeg ikke så lett merke til den.. Husker da jeg kjørte forbi bilen din på Frogner, kjørte opp Gyldenløvs gate tror jeg den gaten heter.. Sto en haug med biler parkert langs veien,, så plutselig så jeg noen hjul som stakk en halvmeter ut i veien og , og et panser som lå lavt sammenlignet med de andre bilene.. Da bråbremset jeg.. Stoppet for å se på bilen :) Den er ikke noe spes gjennomført untatt at den er original da ( er jo igrunn gjennomført det også :) ) Men den ser rååååå ut , felg å senk har mye å si .. Etter å ha sett på den fikk jeg litt lattis,, må være artig å se folks reaksjon etter at man kjører forbi folk med den bilen..

86 Golf 2 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men det er old school er det ikke det ? ikke noe som passer så bra som laav bil med old school, men litt frynsete biler, ja den gjennomsnittlige råne-golfen med litt rust, et bar 90 fangere som glipper litt her og der og 100mm senk synes jeg rett og slett er herp...

ps. han som driver raceland er en god kamerat av meg, og vet at hvis dere sender mail til han og sier dere begge skal kjøpe så kan dere jo prøve å prute litt, har fungert før det... men for guds skyld ikke si at jeg sa det :)

- golf gti16vT prosjekt

- 76 polo - prosjekt UR -polo

- 77 derby - old skool

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by lars-frr

Må neste svare på det delux sier .. Jeg støtter deg 120 % der..

Er en bil senket mye ser den som regel fet ut uansett.. Det første jeg legger merke til når jeg ser en bil er senk.. En bil kan være super styla og alt mulig , men er den ikke senket en god del så legger jeg ikke så lett merke til den.. Husker da jeg kjørte forbi bilen din på Frogner, kjørte opp Gyldenløvs gate tror jeg den gaten heter.. Sto en haug med biler parkert langs veien,, så plutselig så jeg noen hjul som stakk en halvmeter ut i veien og , og et panser som lå lavt sammenlignet med de andre bilene.. Da bråbremset jeg.. Stoppet for å se på bilen :) Den er ikke noe spes gjennomført untatt at den er original da ( er jo igrunn gjennomført det også :) ) Men den ser rååååå ut , felg å senk har mye å si .. Etter å ha sett på den fikk jeg litt lattis,, må være artig å se folks reaksjon etter at man kjører forbi folk med den bilen..

Bra det er fler som lever med samme syn på saker og ting som meg.:) Bilen min er det ikke gjort noe annet enn at den er senket og satt på felger. Folk glaner mest når de ligger bak meg siden hjulstillinga er helt latterlig bakfra, ganske bredbeint kan man si.hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deeluxe: Hva ga du for settet ditt ? Merke? Stivt ?

Er fortsatt ikke like klok på valg av senk. Raceland settet er visst veldig mykt bak , men funker bra fremme.Noen som kan beekrefte/avkrefte dette ?. Autospar sine senker kun 60 mm , det er jo ikke senk :) Kanskje jeg benytter meg golf60synchro da og får bestillt noe stivt fra Tyskland :)

86 Golf 2 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ga vel rundt 4000 inkl frakt og mva, merket er formel K, funker fint som fy det. er bare litt myke fjærer bak på det. om du ikke skal ha felger som stikker utenfor skjermene så er vel ikke dette så farlig med mindre du har for vane å kjøre med baksetet fullt av folk. Det er vel som alt annet at man får hva man betaler for, kjøper man et billig senkesett så er det deretter, for meg så var det å kunne senke den MYE det som var viktig da jeg kun har en 1.6l motor og ikke kommer til å kjøre som en gris og trenge super handling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider