mazdafun Skrevet Januar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2005 Hei. Var en tur over dammen, og fant denne her. Fin dele-hente-bil... Specs : 5-trinns kasse 13 B org utenom komplett eksosanlegg Kjørt under 50 000 km. Går som en kule ! Future mods : - Lakk (original) - Ikke noe trimming, eller modifikasjoner som ikke er originale, for det er ikke lovlig. mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Januar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2005 Det der var en helt råfet bil! :D Absolutt ett samleobjekt! Finnes det mange av disse bilene eller? Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboHansen Skrevet Januar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2005 så bra ut, se og få skilter på den fort så vi kan ta en tur med den:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JokkVahl Skrevet Januar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2005 Gratulerer med tøff repu !! Norges første og greier :cool: Håper delene mine overlevde turen :D Siter - 1980 RX-7 zoooooooom, br br br *bang* !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Januar 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 Hei. Her er en artikkel fra når REPU kom... Road and Track Sjekk aksen på kjerra ! Alt fra http://www.mazdarepu.com mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Januar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 Stilig bil, du kan det der med å finne gullkorn :) Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 sjefs bil :D Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
l4rsh Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 fet bil ja :D mange hester får man ut av en sånn en ? hadde jo vært heftig i en breisladdkonkuranse ;) Siter xaudi coupe2.8q xpeugeot 205gti xmazda 929lht xford capri2.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Januar 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Hei. Org er det 110 hk, men det er mye å hente på gasser og anlegg på denne motoren. Håper vel på 150 hk eller noe med gasser og full eksos. Hadde jeg portet litt og satt inn lettere rotorer (det skal sitte "tunge" rotorer i REPU iflg. mazdatrix), kunne jeg nok fått ut endel mer. Slik det er nå, tror jeg ikke denne motoren skal ta ut så mye mer. Og tror ikke dette blir noen breisladd bil. Der må man jo ha 800 hk ++ og awd for å hevde seg....:rolleyes: Ikke har den sperre, rattsnekke med 100 turn mellom høyre/venstre, og generellt skumle kjøre-egenskaper gjør at denne nok står pent i depoet under breisladden . I tillegg tør jeg ikke tenke på en evt. ulykke:eek: :eek: Ikke lett å få deler, og i tilegg står det ikke så mange urørte REPU rundt omkring i verden.(-de fleste er rustet masse, og renovert) mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Oi...? Den er original med waankel!!??? Stilig! En bil jeg aldri har sett en gang!! Godt jobba med å finne den! Var jo skikkelig tøff! Men er det "Rotary power" merket merket på bakluka originalt og eller? Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Januar 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Originally posted by Skidracer Oi...? Den er original med waankel!!??? Stilig! En bil jeg aldri har sett en gang!! Godt jobba med å finne den! Var jo skikkelig tøff! Men er det "Rotary power" merket merket på bakluka originalt og eller? Hei. Det merket stod på alle Mazda wankel pickisene. Jeg synes det er "steintøft". mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Originally posted by mazdafun Hei. Det merket stod på alle Mazda wankel pickisene. Jeg synes det er "steintøft". mvh Helt enig! Man SKAL anonsere, når man har snurrerundtmotor! Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 HERLIG !!!!! Dette var bra Mazdafun!!! Vi japseentusiatene er ikke som andre entusiaster. Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phower Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 Begynner å sikle. Skal ha en sånn en dag! Bare synd det ikke er 4wd. Hadde vært konge med 4wd wankel. Lurer på om det finnes en bil som dette hadde funket i. Synd at drivverket i GTRen ikke tåler mer juling. Siter Just For Fun 91 Mazda Rx7 cab 87 Hilux 4x4 2,4D 83 Honda XL 250 R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Februar 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Originally posted by phower Begynner å sikle. Skal ha en sånn en dag! Bare synd det ikke er 4wd. Hadde vært konge med 4wd wankel. Lurer på om det finnes en bil som dette hadde funket i. Synd at drivverket i GTRen ikke tåler mer juling. Hei. Synes det er topp det ikke er 4wd. 4wd ville blitt tungt, og tregt å dra. Wankel med 4 wd er ikke serieprodusert, men det er lagd. Rod Millen lagde en FC med 4wd(Pikes Peak), og så finns det en Grp. B rallybil med 4wd. Drivverket i GT-R er sterkt nok. Skal man ha noe sterkere, kjøper man en Grp A bil med x-trac. Største problemet for kassen til 323 turbo(gatebil), er kombinasjonen sinnsykt lettrimmet motor, og manglende vedlikehold. Holder man kassen kald og velsmurt, tåler den ganske mye. Men ta det videre i en annen tråd, for denne er for REPU 2wd. mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg