kofalk Skrevet Januar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2003 Skulle starte Hondan i dag, men død var den... det vil si, nok av strøm, men ingen respons fra motor. da jeg satte den fra meg i går hadde jeg ingen problemer og det har jeg heller ikke hatt før. +5 grader var det så kulda er det heller ikke, da den problemfritt har startet i -30 tidligere i vinter. kondens tror jeg heller ikke det er, da tanken er nesten full... bilen har 16ventiler og injection... noen gode tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Januar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2003 du kan jo skru ut pluggene å se om det er gnist på de og tørke de av. er det gnist så prøv å start med tørre plugger og startgass. er det ikke gnist eller det starter ikke likevel selv om det er gnist så sjekk fordelerlokk og rotor Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastone Skrevet Januar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2003 Sjekk besinpumpa. Opplevde det samme med min forrige bil. Pumpa hadde tatt kvelden. Motoren gikk så lenge den ble fòra med startgass Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg