Gå til innhold

Forsikring på corrado

Ranger emnet


Bjelli

Anbefalte innlegg

får tilbud på 12995

men nå er jeg 18år

min førstebil og det er delkasko... får startbouns på 20% føler d var litt billigt da.. det er på nettbanken (dnb.no)

[X]Golf 4 TDI Highline

[X]VW Corrado VR6 =)=)

Golf MK1 GTI -- Golf MK2 bruksbilla

Opel Combo - Perfekt Båtsøkke

Sport lukter bensin,idrett lukter svette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg betaler på modern, 70% bonus, 12000 kjørelengde, sjåfør under 23 år, dobbel egnenandel (6000), garasje, alarm, ikke kjøring til arbeid, 14 500. Dette er i Terra... Ingen som ville gi forsikring på meg!

 

"all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler

med små felger og div chrome "oldschool"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

i sparebank1 betaler jeg 3500kr for delkasko, men er ikke regga på meg da har brått også fri kjørelengde, men hjelper lite siden bilen står for tiden :fingers:

89 Corrado G60 (driver å bygger opp)

69 Bobble Rodster cab (havarert motor)

83 Golf 1 GTI (til slags) STJELT I NARVIK :(http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=115813

93 Golf VR6 (bruksbilen) http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=107217

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vis du er rundt 18år snakk med foreldrene dine vis de har over 50% vil de få det 50% på en ny bil

Jeg vil si det lønner seg med full kasko, hva er 4000kr i året vis ulyken er ute

en skjerm på en bil kommer man ikke langt med 4000spenn

det er på Celican min betaler jeg 8000kr i året med full kasko den er ganske lik Corradoen, min er en 90mod.

Ja man bygger ikke opp noen bonus men å betale 8000kr i steden for 20000kr man sparer på det på kort sikt det blir jo biligere når man blir eldre.

Dette var Gjensidige ( IF ville ha 14000kr for samme bil)

Toyota Sportscar Owners Group Norway

 

TS-ogn forum

 

*5 linjer burde vært nok for alle*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår