Gå til innhold

Da var CRX'n ødelagt

Ranger emnet

RaCk

Anbefalte innlegg

Moro å leke seg. Helt til det smeller. =P Får opp bilder i løpet av dagen antar jeg. Ikke så veldig ille. Bøyd panser, venstre sideskjerm, knuste venstre lykt, Spyleveske tanken er redusert til en munn skyll tank og hjertet mitt har bristet. :( :(

^RaCk^ @ Efnet

Robert Krondorfer

]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HUFF!!! dette hørtes ikke bra ut nei..... :rolleyes: :(

Helt jævli føre her idag og.. kommet ca 50cm snø her de to siste døgn..og nå sprutregner det.. sporete veier? JA!! :rolleyes:

Går bare rett igjennom snøen og setter seg fast hele tiden..fullt kaos..

RaCk: Finnes ikke håp for bilen? :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint med så mye medlidenhet. :D Var nok ganske mye min feil ja. Vi var og råkjørte i trange gater. Stod faktisk i ro når det skjedde omtrent. Vi hadde stilt oss i ro for å forhøre oss litt om hvor vi skulle hente litt for til senere. Så hørte vi sirener i bakgrunnen og fikk egentlig panikk. Jeg tråkka på gassen og bilen nappa mot venstre i rundt 40-50 km/h og rett inn i et gjerde som jeg flytta noenlunde en halv meter. Skal ta bilde av stedet der det skjedde. 5 meter rett ned. :D Heldig der.

Bilen er det håp for tror jeg. Men det blir dyrt. Jeg tar det ikke på forsikring. Ettersom jeg heller vil spare opp de stakkars poengene jeg har. Tror det blir nytt billån. Fyre inn litt penger i det også så kan jeg kjøpe mye moro =D

Moralen i dagens historie er. Ikke kjør gris i tjukkeste sentrum. Det går til helvette. :D

Det er jo tørre veier i Bergen da. Og opptil 8 plussgrader om dagen.

^RaCk^ @ Efnet

Robert Krondorfer

]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oii... triste greier da!! sånnt blir fort dyrt for en ung kar gitt..

Men grisekjøring i trange sentrumsgater? idiotskap.. Minner meg om 18-åringen i turbo-volvo som dro utover bryggen (gate i bergen med mye puber og mye folk om natten) for fullt spjeld.. Det gikk som det måtte gå.. bresladd og bilen braste inn i folkemengden.. (ingen personskader). Moral: i en by er det mye mennesker. :D

Hostmaster http://www.200sx-ogn.org

-----

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by henningl

Oii... triste greier da!! sånnt blir fort dyrt for en ung kar gitt..

Men grisekjøring i trange sentrumsgater? idiotskap.. Minner meg om 18-åringen i turbo-volvo som dro utover bryggen (gate i bergen med mye puber og mye folk om natten) for fullt spjeld.. Det gikk som det måtte gå.. bresladd og bilen braste inn i folkemengden.. (ingen personskader). Moral: i en by er det mye mennesker. :D

:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Du vet hvordan det er å være ung, 18 år, frisinnet og ikke klok i hodet.

:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

^RaCk^ @ Efnet

Robert Krondorfer

]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by henningl

Been there done that :D

Nytter ikke prate fornuft i en 18-19 åring.. dem "KAN" kjøre bil... men nå er jeg 25 og tenker tilbake så skjønner jeg hvor feil vi tok og hvor rett de eldre gutta hadde.. :rolleyes:

Sånn vil det nok alltid være ;)

Jeg har riktignok aldri påstått at jeg kan kjøre bil bedre enn noen andre. Det slo jeg fra meg i Honda NSR dagene. er faktisk morsomt å høre på andre folk rundtom i hjembygda. F.eks lørdag : "Robert, Du er helt idiot. Du greier å crashe bilen. Jeg kjører i 180-190 hver dag. Og har ikke crashet enda. Er det meg eller deg det er noe i veien med? Uansett hva du gjør så er jeg bedre." jeg peika på han og lo litt så gikk jeg. =)

^RaCk^ @ Efnet

Robert Krondorfer

]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by NoLimit

HUFF!!! dette hørtes ikke bra ut nei..... :rolleyes: :(

Helt jævli føre her idag og.. kommet ca 50cm snø her de to siste døgn..og nå sprutregner det.. sporete veier? JA!! :rolleyes:

Går bare rett igjennom snøen og setter seg fast hele tiden..fullt kaos..

RaCk: Finnes ikke håp for bilen? :rolleyes:

50cm er vel litt å ta i. Det har kommet mye, men ikke 50 cm. Ta en tommstokk og sett den mot gulvet og se hvor mye 50cm er. 30cm kan vel kanskje være litt mer riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt skummelt hvor sjokkert man blir når man først krasjer.

Jeg gikk ifra : Dette skjer aldri med meg til gråte faktor 9.9.

Herregud det er en skummel følelse. :) Men etterpå så blir man veldig glad når bilen fortsatt er kjørbar.

^RaCk^ @ Efnet

Robert Krondorfer

]

Lenke til kommentar
Del på andre sider