Gå til innhold

Da var CRX'n ødelagt

Ranger emnet

RaCk

Anbefalte innlegg

Originally posted by CrZy_T

50cm er vel litt å ta i. Det har kommet mye, men ikke 50 cm. Ta en tommstokk og sett den mot gulvet og se hvor mye 50cm er. 30cm kan vel kanskje være litt mer riktig.

Veldig lite med denne tråden å gjøre men kan da være usaklig som deg jeg og.. :D

Du får ta med den fine tomstokken din med deg hit og måle da vettu! ;) Har nok kommet mer enn 30cm her ja! ;) :

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by NoLimit

Veldig lite med denne tråden å gjøre men kan da være usaklig som deg jeg og.. :D

Du får ta med den fine tomstokken din med deg hit og måle da vettu! ;) Har nok kommet mer enn 30cm her ja! ;) :

Mye mer hos meg, i litt høyere da. Og regna bort mesteparten.

Hater vinteren....

Glad jeg bor nærmere syden enn deg No Limit... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by borabora

Mye mer hos meg, i litt høyere da. Og regna bort mesteparten.

Hater vinteren....

Glad jeg bor nærmere syden enn deg No Limit... ;)

hehe..ja du bor vel nærmere syden du! ;)

Tok vel kanskje i litt med at det har kommet 50cm de to siste døgn.. men mer enn 30cm har det kommet ja.. dårlig føre..

RaCk: skal du lakke om bilen i ny farge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..ja du bor vel nærmere syden du! ;)

Tok vel kanskje i litt med at det har kommet 50cm de to siste døgn.. men mer enn 30cm har det kommet ja.. dårlig føre..

RaCk: skal du lakke om bilen i ny farge?

Er du på hamar kom det faen ikke over 30 cm :) Lillehammer kan det kanskje ha kommet litt mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CrZy_T

Er du på hamar kom det faen ikke over 30 cm :) Lillehammer kan det kanskje ha kommet litt mer.

jaja..vi fortsetter avsporingen i topic.. hvem har sagt jeg er fra hamar?????

http://www.gd.no/vis_sak.asp?refnum=8735

Bor rett på andre siden av mjøsa i forhold til vingrom hvis det sier deg noe... på vingrom kom det nærmere 40cm :D

men cut the crap nå.. diskutere hvor mye snø det har kommet er liksom litt usaklig..... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RaCk

Blir ny farge ja. :) Regner med det blir en blåaktig. litt mørklig farge. Har ikke funnet en jeg er fornøyd med enda. Må jo lakkere sideskjermer, frontfanger og panser på nytt anyway. Like greit å ta hele shaiten. :rolleyes:

ja like greit det! Blått er jo pent..

du får legge ut et bilde da vettu så går det an å prøve seg frem med photoshop! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja..vi fortsetter avsporingen i topic.. hvem har sagt jeg er fra hamar?????

http://www.gd.no/vis_sak.asp?refnum=8735

Bor rett på andre siden av mjøsa i forhold til vingrom hvis det sier deg noe... på vingrom kom det nærmere 40cm :D

men cut the crap nå.. diskutere hvor mye snø det har kommet er liksom litt usaklig..... :rolleyes:

*set_avsporing=on* :D :D

Jeg bare ser location og de ganga du har nevnt steder du ser biler så er det som regel i hamar eller i nærheten, derfor antok jeg det.....

*set_avsporing=off*

Rack: får vi se noen bilder av skadene snart eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har problemer med DigiCam. Hvis noen rundt Bergen kan låne meg et siden mitt er defekt så kan jeg fort legge ut noe.

Ellers så ligger det bilder som kan manipuleres overalt på http://www.hydr.org/tuft

P.s. Alle veiskiltene som står i Garasjen er ikke der lenger. Så det er ikke vits i å ringe politiet. ;)

^RaCk^ @ Efnet

Robert Krondorfer

]

Lenke til kommentar
Del på andre sider