Gå til innhold

Bil til meg :)

Ranger emnet

ChrisS

Anbefalte innlegg

Originally posted by Tommy_erwin

For å begynne pent...vil du ha stor bil eller liten bil? Du har ganske åpne krav for å si det mildt.

Tenkte på en personbil ala størrelse av opel calibra og den slags :)

Må ha nok seter til kompissgjengen og ny nok til at den ikke detter sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ChrisS

Tenkte på en personbil ala størrelse av opel calibra og den slags :)

Må ha nok seter til kompissgjengen og ny nok til at den ikke detter sammen.

Anbefaler ikke Calibra. Flere grunner til det.Ruster fælt etter hva de som har hatt slike sier.

Sats da heller på Celica. Topp bil. Driftsikker som få:)

God litt økonomi? Se etter en Puma, få av dem, og skikkelig tøff etter min smak.

Fiesta to the people

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by GT_rider

Anbefaler ikke Calibra. Flere grunner til det.Ruster fælt etter hva de som har hatt slike sier.

Sats da heller på Celica. Topp bil. Driftsikker som få:)

God litt økonomi? Se etter en Puma, få av dem, og skikkelig tøff etter min smak.

Hadde det ikke vært slik at jeg skal ha hybel og så hadde jo de bilene vært flotte biler å tenke på :)

Men nå skal jo jeg bli student igjen til høste og da sitter jeg nok med en 90k ca i lomma om jeg er heldig og ikke sløser og da blir det 50k til bil, 10-15k i depositum sikkert og resten er greit å ha i bakhånd til bensin og sånne ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Stenna

Hva med e30 325? Du får med lyden av 6èrn på kjøpet pluss et ganske godt drag.. Fet er den også.

Tjo.. Det er jo ett godt forslag ihvertfall :)

Eneste grunnen til at jeg ikke vil ha det er at jeg aldri har helt fått den lysten til å sette meg inn i en BMW.. og de gangene jeg har kjørt BMW har jeg ikke vært overlykkelig :P

Takk for tipset skal du ihvertfall ha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ChrisS

Tjo.. Det er jo ett godt forslag ihvertfall :)

Eneste grunnen til at jeg ikke vil ha det er at jeg aldri har helt fått den lysten til å sette meg inn i en BMW.. og de gangene jeg har kjørt BMW har jeg ikke vært overlykkelig :P

Takk for tipset skal du ihvertfall ha :)

Gi en go grunn :P

MeSs

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider