Gå til innhold

Sigdal?

Ranger emnet

Pater

Anbefalte innlegg

Originally posted by joarek

Hvor og når?

Det er is-kjøring det er snakk om eller? Eller husker jeg feil...

Om jeg husker riktig, hva koster det osv...

hvor å når? 18.01 - 30.01... skal vist være i nærheten av drammen har jeg hørt, aner ikke helt hvor det er selv.... så lurte på om flere skulle kjøre sammen veien så jeg kunne henge meg på, hehe

er isbane kjøring for dem som vil kjøre ja, tror det koster penger om man skal kjøre, men ikke noe ellers tror jeg, for dem som vil være tilskuere bare:)

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by GolfG60Syncro

Vært medlem i 7-8 år, men er vel snarere på vei ut. Maken til klubb skal du lete lenge etter. Noen av de gutta har laget et dritmiljø og et kaos uten like. Uten å nevne navn så lukter det svidd av hele greia....

Hehe.. makan til kranglevorne jenter!

Ikke at jeg vet mer detaljer enn det lille jeg har orket å lese om de forskjellige "disputtene" på vacnforumet, men det er synd at du tenker det du skriver!

Det trengs slike "ressurspersoner" som deg i klubben for å holde informasjonsverdien i klubben på rette siden av bilforumet-skalaen.

grønn og hvit, hva er jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by projektRUST

Hehe.. makan til kranglevorne jenter!

Ikke at jeg vet mer detaljer enn det lille jeg har orket å lese om de forskjellige "disputtene" på vacnforumet, men det er synd at du tenker det du skriver!

Det trengs slike "ressurspersoner" som deg i klubben for å holde informasjonsverdien i klubben på rette siden av bilforumet-skalaen.

Hehe, takker... :)

Vil ikke skrive alt jeg vet og har fått vite i det siste ad "toppledelsen" i den klubben der. Men det lukter svidd lang vei av enkelte avgjørelser de siste par årene. Melder meg nok ikke ut, men det hadde vært fristende å hatt en litt annen type klubb enn det er i dag.

Har store forhåpninger til golf2.no men det virker som interessen er for laber til å få fart på sidene...! Tror det kunne vært et mer givende samhold for oss med sans for 2'ern... ;) Haha! Men seriøst...

VOLVO - Schnellste Traktor der welt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider