KriegHeim Skrevet Januar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2005 Hei, noen som har erfaring med denne audison forsterkeren? Har hørt rykter om at den er strømsterk og krever sitt av strøm.. er den en god forsterker til penga? spiller den pent og velkontrolert? innbiller meg at det er det beste jeg får tak i for 5000,- Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arosa 1.0L Skrevet Januar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2005 Originally posted by esFORD Hei, noen som har erfaring med denne audison forsterkeren? Har hørt rykter om at den er strømsterk og krever sitt av strøm.. er den en god forsterker til penga? spiller den pent og velkontrolert? innbiller meg at det er det beste jeg får tak i for 5000,- Har Lrx 1.400 selv og er svært fornøyd! Få tak i et sub som er 1Ohm, da koser Audisonen seg. Nå er jeg en mann som liker MYE bass, men vil da tørre å påstå at den spiller pent og velkontrollert, men kanskje noen som er mer audiofile kan svare bedre på det spørsmålet? Som du kan se her så klarte jeg å "ta" en 100A automatsikring med den (og en LRx 2.500 forsterker vel å merke) igår... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet Januar 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 jeg liker også mye bass, problemet er at jeg har en sierra sedan og har litt problemer med å få god bass i den, må derfor ha noe kraftig til å drive subbene med. akkurat nå står det i 2 12" cadence flash på 4 ohm, men disse skal oppgraderes til sommeren til beast eller dynabel 9412 :) ingen flere som har erfaringer med denne?? Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg