malachi Skrevet Januar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2005 tenkte jeg skulle bytte litt tenningsdeler etterhvert, plugger,lokk osv. biltema selger jo dette,er dette noe tess? motoren er en b230f. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpejoHn Skrevet Januar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2005 Slike deler som fordeler låkk og slikt, funker vel greit fra feltema kan jeg tenke meg.. Men det er vel verre med andre ting.. når man begynner og snakke mer "volvo" deler liksom.. eller merke deler.. Da kommer de på banen med jalla merker osv.. Slik som Europris :D Siter - BMW 530da Touring M-Tech 2003 x Volvo V70 AWD T5 motor +++ x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70' Chevelle Skrevet Januar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 Helt grei kvalitet, og billig er det jo. Eneste var at de ikke hadde riktig kabel fra coil til fordeler for min motor så den måtte jeg kjøpe et annet sted. Siter 68' Camaro SS, 10' Audi A4, 97' BMW 520 iAT **4 SALE** x92' Volvo 960, 79' Buick Park Avenue, 89' Camaro RS, 75' Corvette, 88' 240, 83' Chev Van, 70' Chevelle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Januar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 det er jo såpass billigt at hvis det ryker igjen er det bare å kjøpe nytt der;) holder jo en stund iallefall :o Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpejoHn Skrevet Januar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 Ja, kan tenke meg det går for det samme.. Er jo standar deler på alle biler.. så jeg tror det funker supert:) Er nåkk verre med pakninger og slikt.. som er bare til ett merke og slikt.. For eksempel topp pakningen til volvo der oljen ikke renner ned og blir liggende i toppen :D Siter - BMW 530da Touring M-Tech 2003 x Volvo V70 AWD T5 motor +++ x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Januar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 jeg kjøpte et sett der for lenge siden, og kan si følgende: kabler: ok fordelerlokk: ok stift: dårlig (slites fort på den plastikk-tappen på baksiden, som gjør at du må justere den oftere enn skikkelig stift). plugger: ok kondensator: kondensatoren passet ikke på min fordeler, så jeg måtte bruke en annen, orginal, som jeg hadde liggende. Settet kostet under 100kr, så jeg synest det er grei investering. men kjøp heller en stift hos feks cdcardic/bilextra.. Den heter noe med M.. husker ikke hva merket var.. men, den fungerte fint som fan :) biltema stiften ble litt vel fort slitt på den plastikk-tappen, som jeg nevnte ovenfor. ps. du trenger "bladmått" for å stille stiften. Dette får du også kjøpt hos feks cdcardic for 35kr elns. godt mulig de har det på bitlema også. mener du skal ha 0.4mm på max åpning. (Vri viften til du har full åpning) Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Januar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 hvis ingen skjønner hva bladmatt er så kan du si bladsøker, Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x8|volvo Skrevet Januar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 jeg hadde fordler fra biltema, å bilen begynnte å være vanskelig i fuktig vær, fikk ikke start osv... døde ut etter 20 minutters kjøring osv. Var skikkelig frustret over bilen :mad: Grunnen var til at biltemas EKSTREME kvalitet hadde tillat fukt i fordelern :rolleyes: så den gikk rett i søppla ;) satser nå istede på BOSCH! er skikkelig greier har jeg funnet ut ;) :o NO- MORE biltema deler i motorn min i alle fall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Januar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 ha biltema deler på bilen *grøsse* Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x8|volvo Skrevet Januar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 hehe, pappa har sagt at jeg ikke skal ha jalla deler i motorn, får høre på hann, trossalt en familieskatt jeg har overtatt :D .... så bosch it is! måtte skifte ledninge til tennpluggene, fordeler, platinastift og alle tennpluggene fra biltema, de fucka motorn min rett og slett :rolleyes: funker sikkert med biltema, men når man først kjøper, så skarre være kvalitet , ikke noe harry jalla greier Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Januar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 biltema, ja det fungerer. men fungerer det GODT NOK? (optimalt?) NEPPE... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpejoHn Skrevet Januar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 For å si det på en grei måte.. Det funker som midlertidig løsning, men ikke for prosjekter og slike ting :D Ting som gjøres skikkelig. Mvh:o Siter - BMW 530da Touring M-Tech 2003 x Volvo V70 AWD T5 motor +++ x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Januar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 jeg skiftet kondensator å stift.. kjøpt fra volvo;) ble 110,- http://img.photobucket.com/albums/v299/vomaz/stiftkondensator.jpg ps. dette er de gamle delene;) Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kadettcp Skrevet Januar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 på en orginal standar motor er biltema delene helt ok. billigt er det oxo:D Siter 97748454 Kadett c pick up. Saehan max -79 Kadett B RALLYE 2,4 197hk -72 Ascona B 2,5 24v turbo (600+hk) Cheva Pick up 6,2 turbo ic -88 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg