Gå til innhold

19" RH/AMG felger

Ranger emnet

Baldrick

Anbefalte innlegg

4 stk RH 8,5x19" felger, ET35, 5x112". 2 stk lite brukt Bridgestone S03 235/35 (kjørt ca 4000 km) og to stk brukbare 245/35-19. Ene felgen fikk liten sprekk i sommer men er nå sveiset på felgverksted og skal være helt grei. Små sår i felgkanten på to felger etter dekkomleggingsmaskin

attachment.php?s=&postid=6040

Selges nå BILLIG, kroner 7000.

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Baldrick

Selges fordi samboeren som er den som bruker bilen ikke synes det er noe særlig å kjøre med slike hjul :)

Men som jeg sa så har jo disse vært tilsalgs før??

Var det du som skulle selge da oxo??

Hvor mye mønster er det i dekka? Hvor lenge holder de?

Kan du sende meg flere bilder på s4sjefen@hotmail.com??

Er veldig interessert!!

Jørn

06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line

Protected Movement - with Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har annonsert de tidligere også ja, ingen andre her inne som har hatt de... og "morsomme" kommentarer om hund følger med har vi hørt ca 50 ganger før....

2 av dekka er kjørt bare ett par tusen km, bakdekka er endel slitt men jeg tror ikke det er noe problem å kjøre med de gjennom neste sesong også. Har desverre ikke flere bilder her og nå..

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Baldrick

Jeg har annonsert de tidligere også ja, ingen andre her inne som har hatt de... og "morsomme" kommentarer om hund følger med har vi hørt ca 50 ganger før....

2 av dekka er kjørt bare ett par tusen km, bakdekka er endel slitt men jeg tror ikke det er noe problem å kjøre med de gjennom neste sesong også. Har desverre ikke flere bilder her og nå..

Greit nok det.

Er min bror som skal ha de på sin Passat V6 TDI!

MEn skal prate med han jeg.

Hvem har sveiset de?

Jørn

06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line

Protected Movement - with Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er innteresert i felgen jeg da,lurer bare på hvor mye det kan være i frakt til sunnmøre?

(og om jeg må til å valse skjermene på min merce? w210)

Har bare brukt de på Passat så jeg vet ikke sikkert om de passer bilen din, men vet de går rett på MANGE Mercer uten valsing. Tror det er først og fremst de minste, eldre Mercene de ikke går på uten noe videre, f.eks. 190E.

Det koster rundt 600 å sende felgene til f.eks. Ålesund med NorCargo

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider