Gå til innhold

Hvor ofte vasker du bilen?

Ranger emnet

Mambo

Hvor mange ganger i måneden vasker du bilen  

85 stemmer

1. 1. Hvor mange ganger i måneden vasker du bilen

• 1
      7
    • 2
      18
    • 3
      7
    • 4
      11
    • flere enn 4 ganger
      29
    • færre enn 1 gang
      13

Anbefalte innlegg

Vasker bilen ca annenhver dag, hvis den har rukket å bli møkkete på den tiden.

Til vanlig vasker jeg den med børsteløs maskin på Shell etter kl 21 (halv pris ):D Og som regel blir ikke min svarte Rav ren av kun 1 vask, så det ber jeg om å få en vask til gratis. Da ender det opp med at jeg har fått 2 vasker til prisen av en 1/2. :D

Jeg mener det er viktig å ha ren bil til enhver tid.....

-03 Lexus 200 IS Sportcross

x01 Toyoyta Yaris varebil

x92 Mazda Mx5 Turbo Intercooler

x91 Honda Civic

x88 Mitsubishi Colt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjører 7 mil hver dag. vasker skjelden om vinteren, men om sommeren er det oftest 2 ganger i uka, slik at bilen er ren hele tiden. og vasker selvfølgelig med grønnsåpe og varmt vann...

Shell etter 21, hvorfor er det ikke Shell i halden, med vaskehall? hehe...

Mvh. prizma

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber med bilpleie, her har vi jo vaskehall og høyttrykk, men det blir alltid til at jeg bare kjører bilen inn og lar den få en børsteløs vask hver kveld mens jeg stenger butikken, så jeg vasker bilen ca 15-20 ganger i mnd! Bruker avfetting og felgrens ca hver 3. gang, og etter å ha tørket med pusseskinn så støvsuger jeg kjapt over inni så lenge jeg har tid til det.. Men å jobbe på egen bil er tiltak! Men har man svart og ny bil, så er det pent også da..

Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

krysset på fler enn 4 ganger.. ikke alltid det stemmer.. men har alltid vaska bila mine når dem har blitt møkkete.. altså fra 3 til 30 ganger pr måned ;P

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider