Gå til innhold

Hvor ofte vasker du bilen?

Ranger emnet

Mambo

Hvor mange ganger i måneden vasker du bilen  

85 stemmer

1. 1. Hvor mange ganger i måneden vasker du bilen

• 1
      7
    • 2
      18
    • 3
      7
    • 4
      11
    • flere enn 4 ganger
      29
    • færre enn 1 gang
      13

Anbefalte innlegg

Jeg vasker bilen sjelden... Men så har jeg ikke hatt noe som er verd å vaske på en stund. Lincoln er unntaket, men den står jo bare i garasjen, så jeg trenger ikke vaske den.

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vasker bilen når jeg har problemer med å finne bilen i mørket. Og bilen er hvit....

`93 Sierra 2,0i clx (For tiden med ett stort hull i motoren)

2005 - Opel Movano 2,5 CDTi Aut. Mottatt 25 Juli- 05.

x `01 Citroen Jumper "Den Franske Baguetten" --> Solgt

x `87 Sierra 2,0 --> Solgt

x `90 Sierra 2,0 --> Vraket/spiker

x `01 vw LT 35 --> Solgt/firma

x `93 Golf 1,8 ---> Solgt

x `84 340 ---> Vraket/spiker

x `87 626 ---> Solgt

x `84 929 ---> Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Larsa

Vasker bilen når jeg har problemer med å finne bilen i mørket. Og bilen er hvit....

Hehe... Kjenner igjen det der! Kjøpte en tofarget grå Galant gti, dro hjem fra kongsberg i fritt fall, og hjemlengsel i regnvær. Da jeg kom hjem var jeg eier av en Tofarget Hvit g grå Galant GTI...:rolleyes: Skitnere lakk har jeg aldri sett! Den var egentlig Irrhvit!

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en her ute som nettopp har fått igjen lappen og kjøpt seg en pen bmw 3-serie. Han er og vasker den hver eneste dag på selecten :) Jeg er vekter, og er innom selecten hver dag kl 00.45, da står bilen hans utenfor, ren og pen :D

Da var vi igang:)

2*Kicker S15L7"+KX2500.1 på 2680wrms=?

Time will tell;)

Prosjekttråd: http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=961564#post961564

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Blend_2097

Er en her ute som nettopp har fått igjen lappen og kjøpt seg en pen bmw 3-serie. Han er og vasker den hver eneste dag på selecten :) Jeg er vekter, og er innom selecten hver dag kl 00.45, da står bilen hans utenfor, ren og pen :D

'

En blå en??

Trur jeg vet hvilken du sikter til. Har sett en blå BMW som aldri ser skitten ut. Ikke så ofte på selecten lenger.

Vokst det litt av meg:)

Kanskje en tur i kveld:rolleyes:

Fiesta to the people

Lenke til kommentar
Del på andre sider