Gå til innhold

Frontrute streamer....

Antyoui

Anbefalte innlegg

Det du gjør er å stikke i en malerforetning og kjøper slik teip. Så finner du den skriften du vil ha så printer du den ut og lager maler, da er det bare å skjære ut av foilen og lime på ruta.

Du lager også stripa selv. Bare teipe på ruta.

Men husk å tørke med rødsprit på f.eks føre du limer på ellers sitter det ikke.

Har selv gjort dette og det ble bra..

http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=60584

Er litt dårlig bilde lenger ned på siden.

Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kuli

Den jeg som står på bilen min har stått på i 3år!!

Bare å lage stripen i samme farge som bilen det. Og litt nøytral skrift..

Har tilåmed blitt stoppet av politiet og for grisekjøring og de har ikke sagt ett pip..

Purken har sett bilen min mangen ganger,,men dei hakje sagt noke,,so satser på det går bra fortsatt,,dei er slakke her som eg bur :D ...men eg betaler 300 ,,da får eg 2 streamere og 2 tekster,,så eg har en i reserve :) Har ikkje helt bestemt meg for ka tekst eg skal ha på,,noen forslag??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Du burde ikke ha en med tekst på. Det blir for kipt når du før eller siden må rive den av pga. politikontroll. Da er det bedre med en streamer uten tekst, som ikke koster mer enn 100 kroner. Da kan du bare montere en ny etter du har revet av den gamle.

har du også blit stoppet ronny?? så bilen din utenfor lidl for et par uker siden. uten streamer, og for et par dager siden, men med en ny smalere?? stemmer??

må få til et vår treff her nede snart!! lei vinteren!! sombrero

Lenke til kommentar
Del på andre sider