MacSi Skrevet Januar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 Selges grunnet bytte til nyere model Sjekk ut den forige salgs-anonsen her :) Gi bud! På pm eller her i tråden. Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v|ncenT^ Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Hast du eine preis ? Er mulig intr. kommer litt an på pris! Siter '93 Audi S2 Hybrid ! sZwei '86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO" '87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil ! [x2] Type 44 quattro avant + sedan [x]'91 Audi Coupe quattro20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Januar 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 ca 10.000,- Inboxen din er full... :) Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Hvis du er ute etter å kjøpe den nye modellen så er det ikke verdt det... Minimalt med forskjeller... Det fins forskjeller, men det spørs om det er hørbart.. Skal selv kjøpe den nye, men grunnen til at jeg solgte P9'n var da litt pengeproblemer på den tiden.. Er oppe å gå igjen nå, derfor skal jeg da ha meg den nye.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Januar 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Originally posted by RiZLa Hvis du er ute etter å kjøpe den nye modellen så er det ikke verdt det... Minimalt med forskjeller... Det fins forskjeller, men det spørs om det er hørbart.. Skal selv kjøpe den nye, men grunnen til at jeg solgte P9'n var da litt pengeproblemer på den tiden.. Er oppe å gå igjen nå, derfor skal jeg da ha meg den nye.. ;) Kall meg gjærne sær.. men grunnen til at jeg vil bytte er rett og slett fargen.. Og knappen på høyere siden :) Ikke fordi jeg trur spillern er mye bedre.. Er sikkert bare et par små duppeditter innvendig og oppdatert software? som er forskjell på spillerne.. Og fargen på displayet da.. Det er jo begge helt supre spillere.. Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Januar 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2005 Da varn solgt.. :) Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg