killGore Skrevet Januar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 Som sagt: Er ute etter 17" felger til min Mazda. Boltsirkel 114,3.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SchancheRacing Skrevet Januar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 Har 17" MOMO GT-2 felger m/sirkel 5*114,3 hvis det høres interessant ut... den ene har noen skader som ser ut som syre, men de andre er relativt strøkne. ingen er skeive eller lignende så vidt jeg vet! Siter '93 Mazda mx-6 2,5 V6 24v blå yodude '92 Mazda mx-6 2,5 V6 24v sølv (knust i tunnelvegg..)anger2 '02 Yamaha Virago 125 cc (solgt) :cool: Mods: Carbonrace vinge, Jamex 35mm senkefjærer, Tokico dempere, stabsstag foran/bak, Akimoto airfilter, NGK sparkplug wires, 18x8" Mangels felger, blått neon underdash, lakkert int., Sparco-pedaler Videre: CM stage III clutch, Alu flywheel, Alu reimhjul, Polyuretan motorfester, lykter. Resten lagt på is gr. Ing. Bat. Skjold... asshole Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killGore Skrevet Januar 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 Kommer selvfølgelig an på prisen. :) Bilde? Mail adr: Kim.Jorgensen@rananett.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SchancheRacing Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 har ikke felgene hjemme nå, men skal prøve å få tatt noen bilder fortløpende. blir det kanskje ikke litt vanskelig å få dem nordover.....?:rolleyes: Siter '93 Mazda mx-6 2,5 V6 24v blå yodude '92 Mazda mx-6 2,5 V6 24v sølv (knust i tunnelvegg..)anger2 '02 Yamaha Virago 125 cc (solgt) :cool: Mods: Carbonrace vinge, Jamex 35mm senkefjærer, Tokico dempere, stabsstag foran/bak, Akimoto airfilter, NGK sparkplug wires, 18x8" Mangels felger, blått neon underdash, lakkert int., Sparco-pedaler Videre: CM stage III clutch, Alu flywheel, Alu reimhjul, Polyuretan motorfester, lykter. Resten lagt på is gr. Ing. Bat. Skjold... asshole Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killGore Skrevet Januar 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Blir vel en del i porto... Men det betaler jeg hvis det blit noe handel....Menne...Pris? Du kan sende det på mail....? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killGore Skrevet Februar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Skjer det noe?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
voyagerman Skrevet Februar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 har ikke felgene hjemme nå, men skal prøve å få tatt noen bilder fortløpende. blir det kanskje ikke litt vanskelig å få dem nordover.....?:rolleyes: Hva skal du ha for felgene og hvilket innpress er det snakk om. Bor i Drammen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paaartythomas Skrevet Februar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 Jeg har noen 17" TSW felger, med nesten nys sommerdekk liggende, ønsker 4000 kr for hjulene men pris kan diskuteres ved hurtig avgjørelse, kan prøves og hentes i bergen til denne prisen. bor du andre steder i landet kan jeg sende de med posten. (frakt ca 1000 kr ved forhåndsbetaling og ca 1200 ved sending i oppkrav) her er link til posten felgene ligger i med bilder. http://www.bilforumet.no/felg-and-dekk/217706-selges-4-stk-17-tsw-alu-felger-nye-sommerdekk-boltsirkel-5x114-3-a.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paaartythomas Skrevet Februar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 så det etterpå jeg hadde postet inlegget at dette var ett gamelt innlegg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg