HemiCuda Skrevet Januar 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 har sjekka fronten min igjen... det er pærene som er oransje XD de går det an og bytte uten prob? Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Originally posted by HemiCuda har sjekka fronten min igjen... det er pærene som er oransje XD de går det an og bytte uten prob? Ikke noe problem. Skal være vanlige 19 watt parklyspærer fra nermeste bensinstasjon inni der! Er ihvertfall det på mine gamle forder. Mine er forresten koblet slik at de fungerer som dag-kjørelys, og at de blinker i tilleg! Biltilsynet er helt fornøyd med den løsningen, så lenge de slår seg av når nærlysene er tent. Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Januar 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 mine er på sammen med nærlys, er ikke lov det heller da? Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 Originally posted by HemiCuda mine er på sammen med nærlys, er ikke lov det heller da? Gudene vet... Han som godkjente min på biltilsynet var ikke helt sikker..... Men mine er koblet slik at de slukker når nærlyset står på. Tror jeg kommre til å aktivere dem igjen til sommeren alikevel... Penere å se på når de lyser! Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg