Gå til innhold

Eksos og lyd

Ranger emnet

x8|volvo

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Husker en gang jeg og dama var på vei til campingen, så hadde jeg på den potta uten innmat og 2 store firkant rør ut bake.

Kom inn i en LAANG tunnel.. og jeg rusa og pumpa og skrudde på igjen..

PAAAANG !!!!!!!!!!

Sikker på jeg skremte livet av SAMTELIGE i den tunnelen. Og ikke så var så fekk noen av dem tunnelskrekk der å da. Hørtes ut som noen ble skutt :D :D han som kjørte bak meg ble tydelig veldig redd.. for med en gang vi kom ut av tunnelen så kjørte han forbi meg.. :cool:

Men så kjørte jeg forbi han igjen.. og da slakka han ned veldig;)

Og en ting glemte jeg og si.. bruker en del bensin på det ;)

- BMW 530da Touring M-Tech 2003

x Volvo V70 AWD T5 motor +++

x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får grom lyd bare av simos 2". det jeg har.

Funker helt fint. får sportslig lyd, og en fin dure lyd.

Jeg er fornøyd, bråker ikke mye helder..

Men anbefaler å kjøpe 2.5" da.. for det er mer lønssomt.2" øker ikke effekten noe merkbart eller i det hele tatt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja du trenger 2 stk, me nvilla ikkje satsa på å bruke de da, blilen blir ikkje so mykje lavare med de..om fjørene på bilen bejynder å bli gammle å slitt, so hadde ej helder kappa ett par ringer av de;) hehe

den KABOMMM lyden me volvo, e en stor forbruk her på øya=)

trur der e många gammliga å bilista som har blitt vettskremt av de ja, hehe..

husker godt en gong vi kjørte over ett fjell, ej å alpejohn..so hadde vi en kompis bak som kjørte moped..menst vi kjørte so kjørte vi forbi nåkren jegera, var hjorte sesong..

vi small som faen med bilen, å han so kjørte moped, trudde de va en so skaut ette han:D hehe

General-Aasen

Stolt volvo eiger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du senke bilen, anbefales det på det sterkeste at du kjøper senkesett.

Bilen blir stivere og blir mye bedre å kjøre i svinger og slikt..

Blir ikke noen "båt" lenger..

+ at det blir jevn senking rundt hele..

Så jeg sunst du bør helder kjøpe senkesett i steden for klemmer.. kan lett hoppe av også tror jeg, vist fjørene blir ekstra trykt i hop slik dem hopper ut av sporet :/

So kjøp helder senkesett. Mange flere fordeler med det. Angrer ikke et sekund på at jeg gjorde det. Merket stor forsjell på kjøre egenskapene. En sving jeg måtte ta i maks 40 før, kunne jeg ta i 60 og vel så det etter monterig av senkesett.

Da fordi bilen styrte seg selv ut av svingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider