Gå til innhold

Dette kunne jeg fortalt vg tidligere... Gratis!!

Ranger emnet

Toyota R

Anbefalte innlegg

Originally posted by ToyotaR

Likte denne artikkelen godt... Ser ikke noe som ikke stemmer liksom! http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=102398

kremt kremt vennen.... mener du alle da eller??? vet da om flere gutter jeg som ikke kan rygge. hvis du husker ca samme tid for 1 år siden så var det en vi kjente godt av hankjønn som rygga bilen min i en stolpe å rygga på 2 andre:D

hehehe men du er jo go dah... gid for det jeg

Nissan primera P10

nismo luftfilter,valero fuel pump,momo sport felger

http://www.girlsgofast.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Fornarina

kremt kremt vennen.... mener du alle da eller??? vet da om flere gutter jeg som ikke kan rygge. hvis du husker ca samme tid for 1 år siden så var det en vi kjente godt av hankjønn som rygga bilen min i en stolpe å rygga på 2 andre:D

hehehe men du er jo go dah... gid for det jeg

det er nok ganske sant som vg sier..

det er et stort flertall kvinnfolk som ikke klarer rygge..

Og ja.. det finnes nok like mange om ikke flere menn som kræsjer..

men så kjører jaggu menn flere timer enn kvinner sammenlagt også..

med tanke på at 90% av yrkes sjåførene i norge er menn.

Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5:

"Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Nå har jeg likt det uttrykket om at "Han kjører som en kjerring" godt også da! Og *piiip* går vel under den kategorien... Fått fikset fangeren enda, eller? Huff.. Men bilene MINE har du vel aldri sett så mye som en ripe i, vel?? Man med nok testosteron jeg vettu... Og jeg legger ikke skjul på at jeg faktisk kjører bra! Greit jeg kjører litt fort, men det er stort sett nogenlunde kontrollert med at jeg har en nødløsning hvis det skjer noe.. Andre siden eller noe!

Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det finnes mennsker som IKKE kan rygge, om de fleste av disse er kvinner vil jeg ikke uttale meg om siden jeg for det meste kjører FORLENGS og ikke nistirrer på hver jævel som rygger på en usannsynlig mongoloid måte :P

Jeg vil tro det finnes både kvinner og menn som ikke kan rygge, jeg er ingen mester selv (noe som jeg skylder på herpa dybdesyn) men jeg greier da å rygge uten å bulke foran bak og havne midt mellom veien og plassen når jeg lukeparkerer.

Og når vi nå er inne på parkering, er det andre (hovedsakelig osloborgere) som merker hvor USANNSYNLIG innkompetente mange av våre medborgere er til å parkere?? I sviner rett nedenfor bakketopper, midt i veien, midt i et kryss... i MIDTEN av en busslomme?!?!. Og på andre måter slik at folk hverken kommer forbi på den ene eller den andre siden....

Internetporrmissbrukare

Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider