Gå til innhold

Trekking av kabler innvendig/utvendig

Ranger emnet

TAG

Anbefalte innlegg

Driver og skal begyne kabeltrekking i bilen men ikke helt sikker på hvor jeg vil gjøre av strømkablen, har funnet en grei bane ca under stolene men hadde vært flott og fått den helt vekk.Vil hvertfall få den litt unna signalkablene da dette kan forstyrre litt. ( etter hva jeg har hørt da ) Alle forslag og gode ideer mottas med stor takk. Noen som vet om det er noe problem og trekke hovedstrøm kablen under bilen hvis den blir isolert godt nok? Og eventuelt hva bør den isoleres med?? Skal ha 1 eller 2 batterier baki bilen så det blir sikkert grei dim på strømmkablen.

2005 Impreza WRX

x A4 tq / Golf stv / Sharan

x Impreza wrx 2003

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Yngvejos

De gangene jeg har lagt kabler, har jeg lagt strøm under gulvet på venstre side og signalkablene under gulvet på høyre side.

under gulvet? bilen? nienienei!

legg kabelene delt, remote og strøm, RCA (signal) og hlytalerkabler på den andre siden!

Mvh. prizma

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å legge strømkabelen på ene siden og signalkablene på andre er en helt grei løsning. Om du har en kraftig strømkabel som tåler litt juling kan du også legge denne under bilen.

Jeg har lagt signalkablene i taket mens strømkabelen og remote går i dørken. Dette fungerer helt utmerket hos meg.

Får jeg lov til å skrive dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan remoten også gi støy til signalkablene? Tenkte og trekke remoten sammen med strømmkablen og strøm/remote på enesiden og signal på andresiden. Har noen av disse noe invirkning på høytaler kablene? kan dette gi noe støy?fks høytaler og signal eller strøm/høytaler hvis disse kommer i nærheten av hverandre. Er liv redd for støy problemer hat det et par ganger før og det er helt tragisk. Da er det bare og rive alt utigjen og forsøke på nytt.

2005 Impreza WRX

x Impreza wrx 2003

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva bruker dere som jordingspunkt . brukte setebeltefeste til baksete sist og det fungerte godt. Eller lønner det seg jorde rett på batteriet jeg skal ha bak. fordeler og ulemper på forsjellige jordingspunkter?

2005 Impreza WRX

x Impreza wrx 2003

Lenke til kommentar
Del på andre sider