Gå til innhold

Noen her som har G60 emblemmer til salgs??

Ranger emnet

tplassen

Anbefalte innlegg

hmm.. mener på at jeg skal ha et G60 emblem her en plass..både det som er orginalt i grillen og på dashbordet.. ska se om eg klare å finna det ;) Det i grillen er rødt og det så skal være på dashbordet grått viss eg kje huske heilt rivruskande feil her hehe

O Saab 900S (1997 - Bruksbil)

X VW Golf 2 GT (1988 - Delebil)

X Volvo 940GL (1991 - Bruksbil)

X Volvo 740GL (1989 - Bruksbil)

X Opel Omega 2.0 16v (1997 - Bruksbil)
X VW Golf 2 1.8 Sport (1985 - Bruksbil)
X VW Golf 2 1.6 GL (1990 - Bruksbil)
X VW Golf 2 GTI 8v (1985 - Delebil)
O VW Golf 2 1.6 CL (1986/87 - Ombygd til GTI)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by tplassen

Trenger egentlig bare de som sitter på siden av dørene(på listene) og det som sitter i grillen....noen som har dette til salgs tro??:)

Eller, er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt dette??

Mvh Terje

Emblemene på listene er vel GTI emblemer og ikke G60...

Dele nr på de er: 191 853 714 for GTI

dele nr emblem i grill 191 853 679 N for G60

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står GTI på sidene og G60 foran og bak. Disse emblemene får du jo originalt....? Relativt lite hensikt å bestille disse fra Cullen når du får dem hos forhandler for 100-150 kr.... Syncro emblemet er vel litt dyrere, må jo ha ny tunnell og endel drivverk i tillegg da....................... :)

VOLVO - Schnellste Traktor der welt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by tplassen

takker for svar:)

Joda, finnes G60 til dørene også skjønner du:)

Gi meg et bud da du som hadde til grillen og til dashbordet, jeg er gira på å kjøpe det av deg:)

Mvh Terje

Alt finnes, men det er dekaltrim... :) Mange som har dem, men de er ikke originale. Skjønner du...

VOLVO - Schnellste Traktor der welt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dekaltrim ja..hehe..jævli bra sagt:D

Det har vært på min før, men de er enten stjålet eller blitt borte på et eller annet vis...ikke vet jeg:P må bare få tak i nye jeg:)

Alt av emblemmer og slike greier har blitt tatt bort fra bilen, men jeg vil heller ha de røde små emblemmene, liker de:)

Skulle gjerne fått på wolfsburg edition emblemmene igjen også, men de koster jo altfor mye mer enn de er verdt...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider